Toen ik huilde om het feit dat de koelkast niet meer stonk en ik in paniek was dat ik dit misschien nooit meer ga meemaken, zei mijn man "ik weet zeker dat je dit nog een keer gaat meemaken" Snik
lieve marjah, ik hoop ook echt dat je dit gaat meemaken, ik durf het ook niet te zeggen om je niet te kwetsen, maar nu het toch gelukt is, wil je toch niet doorgaan met ECD? Hoop niet dat je dit verkeerd op zult vatten of dat ik je hiermee kwets
Wat een boel geschreven hier! Wordt er wel een beetje verdrietig van... Iejoor, knuffel voor jou. Gabrie, wanneer de uitslag? dat lege gevoel waar jullie over schrijven herken ik weer enorm van de BBZ. Het embryootje leefde destijds ook nog, in een gescheurde eileider nog wel. Hoe bizar... Voelde me destijds ook heel leeg na de operatie, al was mijn buik daarna opgezetter dan er ervoor. Zo dubbel... Vandaag kondigde een vriendinnetje weer op Facebook haar 13+1 dag echo... Haat facebook soms. Kun je beter naar mooie trouwfoto's van lieve mooie mensen kijken Prof de S adviseert 75 mg per dag. Liefs voor allemaal! xxx
Uitslag van de DHEA binnen 1.5 week. Marjah, mijn vent slikt geen DHEA!! Wel lief van Marjah man.......dat je het weer gaat meemaken. We hopen het ook voor je! Ja, het is hier momenteel niet echt gezellie...... maar daar komt hopelijk snel verandering in!
Ik heb toch wat stoms... lees rampzaligs kennen jullie dat, als je een schoonmaakster hebt, of op vakantie gaat en iemand anders past op je huis, dan kan het zijn dat je dingen weglegt waarvan jij vind dat ze daar niets mee te maken hebben. Welnu, ik ben iets kwijt. Ik heb iets zo ernstig verstopt, ben ik bang dat ik het niet meer kan vinden Ow meiden, wat een verdriet. Het is mijn doosje met mijn spulletjes van ons "frummeltje". *snik* *paniek* *alles overhoop* Waar kan men dit soort dingen (een vierkant doosje van 10 bij 10 of zoiets) stoppen? HELP!
YES! ik kreeg een brainwave. Het enige wat ik kon denken was "plastic tas"! Dus ik op zoek naar de plak, waar ik nog niet alle plastic tassen overhoop gehaald had. Het was nog even zoeken, maar ik heb het gevonden Pieuw! *opgelucht*
Pfff gelukkig ....doosje is gevonden. Marjah komt het uit als ik volgende week zaterdag of zondag ff langs kom? Rond een uur of 11:30?
zaterdag en zondag is goed hoor! zondag is man thuis, zaterdag alleen met de lunch. Dus wat wil je? Kus, M
Zaterdag avond heb ik een bruiloft....weet dus weer ff niet hoe laat ik zondag wakker wordt. Ik kom volgende week zaterdag langs. Stuur ff via PB je adres aub..
Ik ken een mop! drie drollen in een envelop! kennen jullie het slecht grappen topic al? Best geinig, voor het geval dat je eens verveeld. Vandaag toch niet aan het werk, aangezien ik gisteren er achter kwam, dat veel mensen om me heen mij erg moe maakt. Dus ach... vandaag ook lekker thuis. Maar ja! IK VERVEEL ME! (en het bovenstaande topic ken ik al ) Heb geen zin in administratie, dus wat nu? groetjes, M
Ehh Marjah ahumm niet lachen .... Maar gisteren had ik ook niet veel zin ik heb mij toen bezig gehouden met de "aanschaf"van een woning in Zuid Spanje..... Ach een mens moet toch kunnen blijven dromen! Heel wat het googled en woningen bekeken en ......pfff had ik maar een hoop geld.
ff voor de volledigheid: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/359766-slechte-grappen.html @Gabrie: zuid-spanje? waarom daar en niet .... ? Hihi, ja zou ook wel veel geld willen hebben om het onbekommerd uit te kunnen geven. Nu is er wel een spaarpot, maar na de adoptie uit VS is dat opperdepop
Marija, goed plan! SEG hoe laag kunnen we het niveau hier laten zakken? Of gaan we het dit keer wel op niveau houden. We hebben wel eens van die buien
Marjah als jij het over M. hebt.....waarom daar niet..... Daar ehhhh ....tja....ehhh heb ik al.................dus mocht je ooit die kant op willen gaan...LET ME KNOW!!!! IK haat spaarpotten heb namelijk een 120.000 euri nodig voor een huisje.... Marija hoe voel jij je vandaag? Wat zijn je plannen door gaan of??
Hahaha.........hmmm niet echt een hele mooie plek..MAAAAR beter iets dan NIETS! EEhhh ik ben echt erg...... ehhh ik heb daar 3x een appart. Affijn ik zal volgende week wat foto's meenemen en serieus.. Je mag daar gerust gratis een weekje gaan bijkomen!!
Vandaag heb ik ontzettende buikpijn met plassen, dus ga vanmiddag naar de huistarts om mijn urine na te laten kijken en anders sta ik morgen weer op de spoedpoli aangezien man vanavond niet thuis is en ik geen zin heb om er alleen naar toe te gaan Maar ik probeer positief te blijven wat moet je anders En ik vind dat het niveau wel wat omlaag moet hoor, het is tenslotte ook vrijdag!!!