maar was je nacht heet of "heet"? want ik dacht gewoon heet, marija denkt weer "heet" Hmmmm Mijn nacht was best warmpjes, maar heet was het niet te nomen. Maar heul gek. Ik met mijn lage AMH had gisteren wel wat warme gevoelens , maar nu nog ff niet... er komen bruine slierten uit mijn doos.
bij komen er rode duivels uit mijn doos dus ik mag nog lang niet Maar ik heb wel hete nachten al een tijdje, alleen geen idee waarvan wellicht is mijn AMH ook omlaag gegaan
Ahumm ik had het over heet ...in de zin van heet..oehhh wat is het warm... En nee ik kreeg het niet warm van mijn man....
Ff ego: gisteren ongi geworden, es geht los!! Tp van allerlaatste kanshebber...wel gek...maar ik verzamel weer alle goede moed!!! Intussen houd ik Marjah, Ieoor en Marija heel goed vast!! Kus Koosje
hahahaha tjah, als AMH om de hoek komt kijken, dan denk aan hele andere dingen als het over heet gaat. Ik denk dan aan HEET. Maar goed niveau is gedaald en tegelijkertijd weer gestegen. Hebben jullie dat ook? Als je een miskraam hebt gehad dat je aan een ding denkt... Hoe krijg ik mijn buikje weer zo snel mogelijk vol. Het is zo'n bijzonder gevoel en zo bijzonder leeg gevoel als "het leeg is". De vorige keer dacht ik echt alleen maar aan zwanger wiorden
Yep Marjah, dat heb ik dus ook. Vandaar dat ik eigenlijk niet kan wachten om weer te gaan starten. Maar ik weet dat het nog effe kan gaan duren. Toch ben ik benieuwd naar wat dr. S te zeggen heeft dinsdag. Afhankelijk daarvan weet ik ook wanneer we opnieuw gaan starten! Maar ik hoop zo dat het september MAG zijn. Koosje, heeeel veel succes!!! Nu relaxen want dat is ook heeeeel belangrijk zodat het kindje een lekker bedje heeft in je baarmoeder... doen wat je leuk vindt en wat je energie geeft! ik heb ook gelezen dat een lachfilm kijken de avond voor de TP de kansen op succes vergroot! Dus gauw films halen Ieoor, hoe is het idd je bent nergens te bekennen? Wat hebben jullie uiteindelijk besloten?
Koosje heel veel succes!! Ohhh en we gingen op vakantie met het geld van Ome Jan.... Die Marjah.....whahahhaha
ieoor heeft volgens mij vandaag weer fm... duzzzzz Marija, telefonisch contact met DD of ga je er naar toe?
ik ga er heen dinsdag! niets telefonisch, ik heb een hele lijst en ik ga niet weg totdat ik al mijn vragen beantwoord krijg en totdat hij met een nieuw voorstel komt!!!