Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door marjah, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjah

    marjah Fanatiek lid

    12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Fijne zondag!
    En vette knuffel
     
  2. Ieoor

    Ieoor Fanatiek lid

    16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Fijne zondag allemaal
    x
     
  3. marjah

    marjah Fanatiek lid

    12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    #143 marjah, 26 feb 2012
    Laatst bewerkt: 26 feb 2012
    Wat een gezelligheid hier :D

    Wat gaan we doen vandaag?
    wij gaan zo op visite om weer een kuntwerkje af te leveren :D

    Was laatst op kraamvisite, maar had het schilderijtje nog niet af, dus heb ze een leeg schilderijtje gegeven. Ze was zo ont-zet-tend teleurgesteld... WOEPS! Maar het gaf wel aan dat ze het wel heel erg op prijs stelt om iets te krijgen wat zelf gemaakt is (en specifiek voor beeb). (bedenk me net dat ik dit eerder verteld heb? ;))
    Ik heb 'm dus af. Nu met hubbie op visite, want die is nog niet geweest. Ben ook benieuwd hoe hij weer reageert. Weer een slapeloos nachtje?

    Gisteravond hebben we ons wekelijkse ik-stuur-een-sms-in-het-rond-en-we-zien-wel-wie-er-van-de-vriendengroep-komen-avondje. Heerlijk niet verplicht, maar we hebben wel alle zaterdagen iets te doen (als we zin hebben). Dus gisteren heb ik een mailtje in de rondte geslingerd en er kwamen 6 figuren opdagen (2 dames bleven thuis vanwege beeb en zwang (moe??)). Enniewee, komt dus ook de vader binnen aan wie we vandaag het schilderijtje gaan geven. AAAHHHH ik kon het ding nog net omdraaien. Tja, anders is de verrassing er toch wel af.

    Ik werk er op dit moment aan twee stuks en ik kreeg wel van andere vriendin het compliment "goh, dit lijkt er tenminste op". Ze had dus iets (iets anders dan afbeelding op schilderijtje) besteld bij een zeer-profi-firma. ze kreeg het terug en het was zo slecht, dat zelfs de verkoopster zei dat ze dit maar niet moest geven...

    Heb ook gelijk ff een papa-to-be de opdracht gegeven dat ie niet zo'n moeilijk kaartje moet gaan doen, want dat is voor mij erg lastig. "maar puntje puntje puntje kennende wordt het een heel simpel kaartje" volgens de beste knul. Tja, ze is nou eenmaal van "the-safe-site".
    Maar ook hij was weer onder de indruk van de creabeavlaag:D

    Maartje heeft trouwens wel de meest bijzondere gekregen, want die had me toch een moeilijk kaartje :)( ;) :D)
    Ik heb er langer over gedacht, dan om het te maken.
    Pfff 't was een "hele bevalling"

    Duzzz zo op visite en misschien vanavond nog ff visite om gezellig mee te "keezen".
    Keezen - Wikipedia

    zooooo leeeeeeuuuuuuuuuk
    Hoe pest je iemand zo extreem mogelijk, terwijl je jezelf en je partner (keezen doe je immers toch altijd met >1 partner, toch ;)) zo goed mogelijk vooruit helpt.
    (wilde het anders omschrijven, maar leek me in deze context toch iets te veel babyrinthig ;))

    Yvonne-joefgotpb

    enneeeehhhh
    zwolle, kniffel, vriendin van kateK, Zara en cvlth

    hoe gaat het nu met jullie?
     
  4. marjah

    marjah Fanatiek lid

    12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Het zit niet mee :(
    Bedenk me net dat ik een presentatie moet doen voor 20 man. Oeps vergeten!
    Verder heeft mijn vent mijn sleutels meegenomen. Laten we nou net geen reserve sleutel hebben...
     
  5. Ieoor

    Ieoor Fanatiek lid

    16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Arme jij!!

    Sterkte vandaag!
     
  6. juulzon

    juulzon Fanatiek lid

    29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Snip en snotverkouden.. Waren we alletwee het hele weekend. Lekker druk geweest met nichtje...

    Omdat mijn hoofd onwijs bonkt en ik net thuis ben, ga ik nu eerst even in een Kneipp eucalyptus bad liggen en tik strx misschien nog even verder.

    Ga trouwens even kijken voor Een Geprikte Datum, al is een do. lastig, omdat ik vrijdag bijnaaaaaaaaaaaaaa altijd wel moet werken... En rijd 's avonds liever geen auto. Dus per trein komt dan beter uit Irgendwo....

    Dikke knuffff en oh ja, 3x Hoera voor Ei van MarJAAAAAAAAAAAAAAAh!!!!

    (mijn hefstigste ongesteld zijn is alweer voorbij, zaterdag was het Rood en Roder dan Rood...)
    Dus op naar Pipelle en daarna zien we wel....

    Ooh ja: Iejoor, wat studeer je nu??? Succes met schrijven weer!

    xxx
     
  7. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.712
    4.218
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hoi lieve pannenkoekjes en poffertjes,

    En daar zag ik een snotjeverkouden Juulzon aankomen... Whoepsie!! Zou ik jou en Juulman donderdag aangestoken hebben??
    Hopelijk voel je je snel weer beter, ik ben weer aan de beterende hand, ben ook zo onwijs verkouden geweest.
    Zag trouwens zaterdag pas je smsje binnenkomen!! Raar hé? Het tijdstip was wel van donderdagavond.
    Maar als reactie op je sms: je mannetje heeft helemaal gelijk: je hebt geen idee wat jij voor moois op RR-gebied je in huis hebt ;) Mijn RR is zowaar jaloers op dat off white geval uuut 71 ;)
    Kut van je ongesteldheid... Je wist dat het ging komen, maar toch... Rood is in deze niet de kleur van de liefde. Ik hoop dat de Pipelle jou&juulman het geluk zal brengen waar jullie m.i. zo onwijs recht op hebben.
    Hoe was het weekend met nichtje? Nog naar de kapper geweest?? :p

    Voor de anderen: wisten jullie dat Juulzon echt een prachtig huis heeft??? Ja dus!! Mannn!! Ik bleef maar ohhh en ahhhhhh en ooohhhhh wat mooooooooooi uitroepen!! Wat een Huis en een echt Thuis. Zo! Dát moest ff gezegd worden. Zo onwijs sfeervol.

    Ik moest vorige week 'naar school' en laat mijn 'school' nou net bij Juultje in de buurt zijn. :D
    Heb nu al zin in de volgende 'schooldag' :p Kom ik geheid weer ff aanwaaien en aansnaaien!! :D

    Marjah!! Hoe is je dag inclusief presentatie gegaan?? En was manlief weer terug gekomen met je sleutels??? Wat een dag zeg!!!
    Je zou bijna denken dat het vrijdag de dertiende was ;)
    Gaat donderdag nog door?? #ZIN IN!! :D :D :D
    Ik zal zo eens ff de eetdateplanner invullen.
    @ schilderijtje: hij hangt nog steeds heel cool te zijn in beeb haar kamer :D
    Hoe was manlief na het kraambezoek?

    Ploon, jammer dat ze nog niet groter waren. Maar tegen mij is altijd gezegd: boven de 12 doet mee, dus ik hoop voor jou dat ze alle drie ff flink hun best gaan doen!!
    Toi toi toi!!

    Yvonne, hoe gaat het op het wachtbankje?? Trek je het nog?

    Ieoor, hoe is het met jou?

    Sikki&Nataly... Onze zwangere chicks!! Dijen jullie nog goed uit?? :D


    @ ME ME ME ME ME AND MYSELF!!:

    JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!










    Nee, helaas, dat niet. Ben niet zwanger.
    Alhoewel, als de wonderen de wereld nog niet uit zijn zou het wel kunnen want we hebben ditmaal wel mijn ei benut :p O nee, toch niet want ik ben nogal met mn ei bezig geweest, en dat moet niet :p :p :p


    Maar wat ik nou wilde zeggen...

    Mijn lieve lieve lieve internistje dacht dat ik gestopt was met borstvoeding!! Mijn Prolactine waarde is weer normaal!! En laat dat nou het hormoon zijn welke verhoogd raakt door BV... Wat dat betreft... De BV staat niet meer echt in de weg om weer te gaan IVF'en... :D
    (BTW, had dat selluf weer aangekruist... Mag ik gewoon van lief internistje ;))

    Ook mn schildklierwaarden zijn weer goed op weg. Moet wel weer mn medicijnen ophogen, maar de schildklier is weer goed op weg weer normaal te doen. Internistje heeft weer GROEN licht gegeven!! :D

    ACTIEPLAN:

    19 maart: telefonische afspraak locale gyn om te bespreken of ze mijn cyclus een maandje willen monitoren zodat we kunnen kijken hoe mn baarmoederslijmlaag er uit ziet!! :D
    En dan... Hopelijk een succesvolle TP!!

    :D
     
  8. Nataly1972

    Nataly1972 Fanatiek lid

    8 jun 2009
    4.177
    1.358
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Hai,

    Met mij gaat het goed, heb de kriebels over de verhuizing van aanstaande weekend, ben bang dat we het allemaal niet op tijd af krijgen.

    Wie het leuk vind, ik heb in mijn fotoalbum 2 foto's geplaatst van mijn buik met 32 weken met mijn zoontje Luca.
     
  9. marjah

    marjah Fanatiek lid

    12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    WAUW maartje!!! groen licht is een heule mooie kleur :D
    Hoop voor je dat er een wonder mag plaatsvinden en anders gewoon op de "normale" manier zwanger te raken (normaal voor in dit topic dus).
    @donderdag: jahaaaa :D ik ook!
    maar ehhh heb je al wat bedacht?
    @schilderijtje: hoef je niet te zeggen hoor! en je hoeft 'm ook niet uit de kast vandaan te halen, elke keer als ik kom.
    @mannetje: ging wel goed. Er kwam echter nog een trollenstel op kraamvisite...

    Juulz: k** van ongi, maar fijn dat het alweer op zijn retour is. Op naar de pipelle!
    Was t bad lekker?
    (BEN DOL OP BADEN! *jaloers dus* )

    @sms van gabrie: oe kussie!!! spannend hoor, testdatum komt al dichterbij, maar je bent er helaas nog niet.

    @nataly: lekker die stress ;) :(

    @iedereen: kussie

    @mijn dag: mijn schoonpapa is de sleutel komen brengen! Tja, want zonder sleutel kwam ik niet ver. Of eigenlijk wel... had natuurlijk door de voordeur kunnen gaan en vervolgens kunnen lopen naar mijn werk (20 minuten) om vervolgens een collega te sommeren om voor mij de deur open te doen en om daarna mijn kloktijden door te geven aan de secretaresse. Had gekund!
    @presentatie: ging wel goed! gelukkig had ik al e.e.a klaar liggen. Pffff
    @ work: zwangere trol heeft vandaag de echo foto naast de afdelingsagenda neergelegd en was aan het kijken hoe iedereen reageerde. Mijn ukkiepuk-(koetsjiekoetsjie)-collega zag de ech en ik zasg haar mond *marjahhhhh* vormen *met een smile erbij*. Dat deed zo'n pijn... Ik wil zo graag en waarom mag het nog steeds niet. Die trol krijgt nr 3 in de afgelopen 4 jaar. Terwijl ze ten mij bij de eerste zei dat het zooooo lang had geduurd en dat er echt wass mis was met haar vent en dat ze zoooooo onzeker was etc. Dus ik dacht dat ik een medestander had. Maar gossie, ze was toch al wel een heul jaar bezig geweest. BARF!
    @ de rest van de dag: aan mijn geklieder en gekladder was ik in een zeer slechte bui! Echt niet mijn kleuren.
    Mijn kleuren zijn helder blauw, helder rood (maar dan die mooie uit een potje), alle kleuren daartussen en/of richting wit (als het maar helder is) en tegenwoordig ook oranje.
    maar vandaag een enorm lelijk vlakkenlandschap in paars/groen/bruin en zwart. Okee, het moesten koele kleuren zijn en daar heb ik me volledig op gestort... met alle gevolgen van dien.
    @auto toen ik naar huis ging: ik keek naar onze auto en dacht.... bij de tijd dat er kinderen komen is deze auto al volledig afgereden. We kochten het ding echter alvast "voor het geval dat". Nou dat geval is er dus nog steeds niet.

    @me myself and I: heb dus weer ff een enorme baal dag.
    Ben niet meer boos op mezelf zoals vorige week, maar ik baal wel.

    BAH!
     
  10. Nataly1972

    Nataly1972 Fanatiek lid

    8 jun 2009
    4.177
    1.358
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Dikke knuffel voor Marjah en Juulzon en een dikke vette hoera voor Maartje.

    Zit nu op mijn werk en mijn ouders zijn aan het poetsen in ons nieuwe huis. Morgen gaan we veel verhuisdozen overbrengen en uitpakken zodat we in ieder geval kleren in de kast hebben liggen, spulletjes in de badkamer hebben en de keuken kunnen gebruiken. De rest kan later wel. De schilders maken deze week het werk af en vrijdag worden de laatste puntjes op de i gezet en dan is het zaterdag en zondag de zware spullen overbrengen.

    Het gaat nu echt gebeuren!!!!!!!
     
  11. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.712
    4.218
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hihi Marjah!! Groen is idd een prachtige kleur!!
    Groen past ook wel bij dit topic. Draakjes zijn groen (en ik heb nog steeds hoop dat er nog een paar draakjes bijkomen...) en dus mijn groene lampje. Beter een groen lampje dan een rood lampje :p

    @wat bedacht? Ik ging toch een prive cursus kliederen krijgen van joe?
    Kom ik dan naar jou of jij naar mij? Ik naar jou is denk ik het handigst qua kliederen aangezien jij kliederzooi in huis hebt :p ;)
    Meisje laat ik - indien je dat goed vind - gewoon thuis. RR heeft vakantie dus dan kan hij voor haar zorgen en kunnen jij en ik zorgen dat we echt aan kliederen toe komen??? :D
    En als ik dan lekker op tijd bij jou ben, gaan we lekker lunchen (kun je in lalalalalallaH ook decadent buiten de deur lunchen??? Of anders vind ik diezelfde lunch die jij vorige keer had gemaakt ook wel errug lekker :D En dan neem ik een uberlekker soepje mee!! :D
    Goed plan??
    @schilderijtje: het hangt echt echt echt echt echt echt echt continue aan haar muur!! :D Heb daar ook leuke reacties van mensen op gekregen!! :D
    @trollenstel: hmm :( Zit niet mee qua trollen in je omgeving :(
    *wenstmarjahtoeomeengroteharigetrolteworden* ...
    @schoonpa: lief!
    @presentatie: goeso!
    @work: BARF&SNARK! Wat een stomme trol! :(
    *geeftmarjaheenknuffel*
    @kleuren:eek:vermorgeneenherkansing
    @auto: herkendatgevoel... Ooit met Maartman afgesproken dat de eerste auto waar een bugaboo in zou komen, onze huidige auto zou zijn.
    De auto werd ouder en gammeler maar het is ons uiteindelijk wel gelukt...
    Maar ik herken dat gevoel, ook ik heb die gedachte over onze auto gehad. Van die typische dingetjes... Elk mmmeisje heeft dat soort gedachtes denk ik wel. KUTZOOI!! *knuffel*
    Ik hoop dat jouw auto nog ongeveer twee jaar mee gaat en jij straks dit stukje wat ik hier nou heb geschreven, jij straks ook mag schrijven

    KNUFFEL!!!

    Vanmorgen ff naar twee 2ehandswinkeltjes geweest om te sneupen.
    Leuk vermaak altijd. Heb hier in de stad een 'nieuw' tweede hands winkeltje ontdekt!! Wat geweldig!! Torenhoog is alles uitgestalt, kon er amper met mn trollenwagen langs (zo nu en dan wat dingen verplaatsen terwijl ik een hele smalle wagen heb > Stokke). Heerlijk!! ;)
    Uiteindelijk heb ik gekocht.... TROMMELGEROFFEL.... een grasmaaier hahaha en een pook voor onze openhaard... Zucht... Jaja, manlief was mee en die was zn portemonnee vergeten.
    Ach, het was een leuke ochtend ;)

    Morgen dagje sauna doen. Meisje gaat naar s-ouders. Via vakantieveiling.nl heb ik twee entreekaarten voor een sauna gekocht voor in totaal 18 euro! Vond ik wel een leuk prijsje. Dan donderdag kliederen met Marjah, vrijdagavond met meisje en zonder RR naar mn naamgenoottantedieeigenlijkmnachternichtis, waar ik heel veel zin in heb. En dan zaterdag en zondag NIETS doen en dan maandag met vakantie!!!

    Nataly, fijn dat het zo goed gaat :)
     
  12. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.712
    4.218
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    #152 maartje84, 28 feb 2012
    Laatst bewerkt: 28 feb 2012
    Hihi open ik net mijn mail...

    Ik heb gisteren brutaal gedaan... Omdat ik wist dat Juulzonnetje altijd snel een reactie kreeg van de S. en ik een onderzoek over BV en IVF had gelezen ben ik gaan googlen naar het mailadres van deze arts. Gevonden!

    Verstuurd:

    Ontvangen!

     
  13. marjah

    marjah Fanatiek lid

    12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    haai!

    goeso voor maartje voor bijdehante mail :D.
    @klieder en kladder: ja wil je wel helpen, maar een beetje inspiratie is wel handig :D. Zeg... ik snap wel van het niet bij jou thuis willen kliederen. De RR gaat zich er natuurlijk de hele tijd mee bemoeien en hij wil je kunstwerk toch het liefste achter de kast hangen ipv aan de wand ;):D

    bitterkoekjescake... waarom heb ik nou zo'n trek in bitterkoekjescake...

    @kleurtjes: joe no mie

    @grasmaaier en pook: pook om de RR me op zijn kop te rammen als ie die "bunders" gras achter je huis weer eens NIET gemaaid heeft?

    Bunder - Wikipedia
     
  14. juulzon

    juulzon Fanatiek lid

    29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Goed van onze Prof de S!!!!

    Megalange, drukke dag gehad, dus ben kapot... Nu slapen en morgen weer vroeg eruit :(

    xx
     
  15. marjah

    marjah Fanatiek lid

    12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    ook hier mega lange dag gehad.

    @lunch:
    in durp: NOT,
    in touristenoord hier vlak bij: CHECK!

    maar ehhh... help me ff. wat had ik je de vorige keer als lunch voorgeschoteld?

    middag/avond weet ik nog wel! dat was zo ongeveer alles wat er nog ergens in koel/vrieskast zwierf.

    Kus!
     
  16. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.712
    4.218
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Iets met geitenkaas en honing en afbakbroodjes!!
    ;)

    Hoe laat wordt ik verwacht? Ivm de fanfare en en dansmariekes?? Zou jammer zijn als zij zo lang buiten staan te blauwbekken ;)




    Hier een blotekontdag gehad!! Heerlijk de hele dag poedelnaakt te hebben rondgehuppeld. Moet ik vaker doen!! Vandaag ook het besluit genomen dat ik dat vaker ga doen. Minstens 1 keer per maand!!

    :D


    Sauna rules!! ;)
     
  17. Yvonne73

    Yvonne73 Lid

    7 mei 2010
    73
    0
    6
    langs het IJsselmeer
    @ Maartje, wat spannend en geweldig dat je eventueel alweer kunt beginnen met een nieuwe IVF poging! En wat een supersnel antwoord trouwens, komt vast omdat je in Pannenkoek woont!

    @wachtbank, ik zit nog heel comfortabel op het bankje. Eerste week is altijd supermakkelijk, vergeet het vaak en ben er niet echt mee bezig. De tweede week haal ik dat echter in. Dan denk ik nergens anders meer aan, zoek ik wanhopig op internet naar iets wat mij verteld of ik zwanger ben etc. Ik zie er nu al tegenop, vertel mezelf dat ik dat echt echt echt niet mag doen deze keer... Het helpt ook niet echt dat ik op mijn werk gewoon even hcg kan prikken... we zien wel!
     
  18. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.712
    4.218
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ja!! :D Ik vind dat zo fijn!!
    Enneh, Pannenkoek is zo gek nog niet!! :p


    Nou, ik denk dat je hartstikke zwanger bent!! Embryo's nestelen vaak toch al in de eerste week in!! En je was er toen niet mee bezig ;) :p
    De buurvrouw haar nichtje haar zus en daar een oud klasgenootje van raakte toen ook hartstikke zwanger :p ;)

    Hhihihi


    GEINTJE!!

    ;)

    Spannend weer die wachtbank!! Brr!! (wat doe ik mijzelf straks weer aan... Die wachtbank is afschuwelijk!!)
    Daarom heb ik mij ooit voorgenomen alleen nog dag 5 emmy's geTPt te willen. Dan zit je zo kort mogelijk op dat enge bankje...
    Ik herken dat wel hoor, dat zoeken naar informatie op internet. Zo heb ik ook vaak mijn dagen doorgebracht. ;)
    Wat voor werk doe je dat je HCG kunt prikken? Ziekenhuis?? huisartsenpraktijk of dierenarts en stuur je dan gewoon je eigen bloed op als zijnde dat je doet alsof dat het bloed van een konijntje is welke je verdenkt zwanger te zijn?? ;)

    Wanneer mag je testen? En doe je dan een bloed of een urinetest?

    Heeeel veeel succes!!!

    *DUIM*
     
  19. marjah

    marjah Fanatiek lid

    12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Yvonne: WWW? GRU-WE-LIJK! Je bent al echt zwanger, he? althans, zo voelt het. :(
    Gabrie: zet 'm ook nog ff op!
    Y&G gaan samen op roze! SO!
    Het moet.

    @maartje: Nou, dan moeten wij ook maar blotekontendag invoeren.
    Ergens tussen ons in zit ergens een sauna, vlak bij het werk van een van de dames die hier mee schrijven (en aangezien ik van veel van jullie weet waar jullie huis woont, kan dat dus bijna overal in nederland zijn :D). Ik zal niet zeggen wie...
    die persoon woont weer tussen de sauna en jou in. niet in lalalaH en ook niet leleleleleH maar in lalalalalalaK

    Dus morgen ga je de wereld reis weer eens maken. Ben benieuwd hoe lang jij er over doet. Een van de laatste keren (met je verjaardag) had ik een record tijd. Ten opzichte van jou recordtijd is dat zeker een recordtijd. Hoe lang had je er toen over gedaan?

    Enniewee, morgen om 10.30-11.00 krijg ik visite van de griet, met beeb, die best nog een jaar langer had willen wachten op diezelfde beeb. En daarna ben ik all yours!
    Vanaf die tijd ben ik dus thuis, en heb je ieg 2 dansmariekes en een slaap/poep/jankmarieke :D.
    Ze zal niet al te lang blijven, dus ons gecrebea komt niet het gedrang.

    Dus... oh ja geit met honing. Is pannekoeken ook goed?
    Hoef ik nl niet naar de supermarkt :D.

    met kaas, zonder kaas, met poedersuiker of zonder, appelstroop (heb geen gewone stroop) of.... weet ik veel.

    met thee, heel veel THEEEEEE

    @ creabea: heb je ook nog een stapel tijdschriften met mooowje ploatjesss? Neem ze ff mee!
    altijd handig om je aan het werk te zetten.

    Zeg... heb je eigenlijk toevallig zo'n 30x30 leeg wit schilderijtje bij de hand? zo ja? ff meenemen ;)
    Krijg je later (in zelfde kleur) weer terug.
    Of in blauw met een ooievaar, als het zo ver is :D.

    tschusssss to all
     
  20. marjah

    marjah Fanatiek lid

    12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Heey,

    antwoord over pannenkoek heb ik begrepen hoor :D
     

Deel Deze Pagina