Oh oh swang zijn verdwijnt Ik krijg trek in choclade. Heb ik al in weken niet gehad. (lees zo'n week of 6). Okee een browny ging er wel in, maar een stukkie chocolade... nou nee, dank je Maar manlief vind chocolade wel lekker (maar mag het niet) en hij had, omdat ik zo zielig was chocolade gekocht. Maar ja, die moest ik niet hebben ivm swang-zijn. Tja, en laat hij nu van koude chocolade hoduen en ik van zachte chocolade... Ik zit hier dus met een reep tussen mijn benen om die stomme chocolade op te warmen
Haha, ik heb al voorpret nog voor ik het geschreven heb... Dan kun je ze bij opbod hier in de groep gooien
toch nog steeds 10 actieve gebruikers! jeempie, volgens mij hadden we dat de laatste keer met mijn swang-zijn-aankondiging en daarvoor...... toen we... toen hier eehhhh, toen eehhhhh *weet nie*
moet ik de wikkel eraf halen en zul je net zien. Moet ik met mijn toch ovcer de bodem van de combi-oven. IEKS! Ik zal maartje ff whatsappen.
zo jammer dat je vent het echt niet wil... + alle andere twijfels over willen/kunnen/mogen Maar ja, ach... je mag gewoon blijven hoor We paaien je niet daarvoor
Ga ook zo, maar dat kan toch niet! Dan is het hier gelijk stil... tenzij Gabrie een monoloog kan gaan houden
Dames ik kan echt heel goed "lullen"........maar typen gaat mij wat slechter af.... waarom weet ik ook niet. Juuuultje hoe was het bij de gyn???!!
Of ik? lijkt er wel op 4 op een rij JOEHOE! hoeden jullie het hier nog even wel gezellig zonder mij! Want als ik thuis kom wil ik wel wat te doen hebben
Als ik ooit nog zwanger wordt dan ga ik de hele dag genieten...... En dan ga ik gelijk al trakteren op beschuit met muisjes....
heb ik ook gedaan in de eerste twee weken en in de laatste week voor de foute echo. Daartussen vond ik het niet genieten. Daarna trouwens ook niet.