Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door marjah, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Die van mijn man was volgens mij 18%.
    Hij slikt ook al een tijdje alle vitamines. Wij hebben bij de vorige poging PICSI gedaan.

Ik neig nu ook naar Imsi maar weet niet of dat zin heeft.

Heel veel succes vandaag hoop dat je antwoorden krijgt op al je vragen.

2. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    18% is wel ok... hij moet onder de 25% zitten... ik weet echt niet waarom het bij mijn man zo slecht is...hij drinkt niet, rookt niet, slikt al die pillen en het helpt maar een kelin beetje... wij geven elke maand bijna 150euries uit aan pilletjes voor mij en voor hem... misschien soms wel meer... belachelijk gewoon... Als dr S bij jullie geen IMSI aangeeft dan zou ik het niet proberen... bij ons gaf hij dat gelijk aan eigenlijk... het vreemde is, de hoeveelheid van het zaad bij mijn man is niet zo slecht... is niet denderend, maar soms heeft hij wel 20 miljoen beweeglijk... maar de DNA :(

Ben net gebeld door de gyn... zij geeft aan dat de HCG nu maar 66 is... geweldig natuurlijk, maar zou het? ik ben bang dat ze naar het verkeerde uitslag heeft gekeken van de laatste keer :( Maar het zal toch niet? 66 klinkt veel te laag, maar aan de andere kant het hartje was al 2 weken gestopt en nu zitten we een week verder...dus 3 weken in principe...alleen de eerste keer had ik die waarde pas 6 weken na de miskraam... maar goed, ik neem aan dat ze weet wat ze doet :) Dus ik denk dat het wel goed zit, dat het wel schoon is. Als ik over 2 weken nog steeds bloedverlies heb dan mag ik kopen, maar ze verwacht het niet... we zullen het zien... alleen mijn HB was onder de grens, maar dat is niet zo gek natuurlijk... pfff, ik ben een beetje opgelucht, maar wel dubbel :( Vanochtend zag ik wel echt dat mijn borsten supper slap waren, dus het kan wel kloppen dat er geen HCG meer is :(

3. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ff of topic:
    Dank je ieoor!
    Je bent lief :)

4. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Heel veel succes Marjah!

5. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Amsterdam
    Nou lekker dan Ieoor...jij bent lief....en IKKE dus niet.
    Bah..............

Marija ik heb hem laatst wel een mail gestuurd en gevraagd of IMSI iets voor ons was. Dat kunnen we bespreken tijdens de punctie?! Tijdens de punctie?? Dan slaap ik half en kun je mij alles wijs maken.

Je HCG is dan wel snel gekelderd. Weet eerlijk gezegd niet wat die van mij is geweest.

Wat is zwanger zijn toch een heerlijk speciaal gevoel.....sorry voor deze opmerking........

Marjah succes met de echo....

6. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Marija en Marjah succes vandaag.

Ik hou het kort.

Zwaai.

7. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Marija en Marjah heel veel succes!

Liefs
    Bittersweet

8. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Maartje hoe laat moet je morgen?

SUCCES!!!!!

9. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Ieoor!!!! Wat zie ik nu....escape IUI gehad?? Ik had het gemist...wat k** zeg!! :( ...maar 'I believe in magic' dus ik hoop voor je waar jij vast en zeker niet of nauwelijks hoop hebt..

Marjah en Marija, wat een never ending maar toch ending story zeg...laat t dan 'gewoon' voorbij zijn mag je hopen na het bericht dat het beebje het niet heeft gered..dan dit nog, k** :(

Maartje, jij heel veel good luck meis..we steunen je!

Waar ben jij Juul?? Ik ben benieuwd wat jullie bekokstoofd hebben in Marokko :)

Ik denk aan jullie allemaal!!

Koosje

10. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ja hoor Gabrie, jij bent ook wel lief hoor ;)

Vandaag in het zh gezellig een uur lang naar een buikwrijvend wijf zitten kijken... Echt achterlijk, gewoon een uur uitloop. Op zich al irritant, maar toch als jij er kind- en buikloos zit, dan is het ONT-ZET-TEND kl***. Al was vorige keer erger, want toen heb ik ruzie staan maken over eventuele curettage datum en iedereen kon namelijk lekker meegenieten.

Maar goed, ik ben nog niet van de ellende af. Over twee weken mag ik gezellig nog eens terug om gezellig nog een echo te oden.
    Mijn BMS is ontzettend mooi dun (<3 mm) maar er zit nog een hele lading bloed/stolsels in mijn bm. Dus de dr (een of andere droplul) wil over twee weken nog eens tussen mijn benen loeren.

stom... vergeten, ik was vergeten om mijn follikels te laten bekijken :(
    STOM!

@iedereen verder knuffie

11. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    Hoi meiden,

Niet leuk, maar wel fijn om te lezen dat er nog meer meiden zijn met hetzelfde probleem en dat zwanger worden nog wel mogelijk is!

@ Bittersweet; Ja ik dacht al, jullie missen een vrouwen-vrouw, dus laat ik het clubje compleet maken! Haha! Thanks for the welkom!
    Even terugkomen op je vraag; Ik gebruikte de vorige keer Decapeptyl en Puregon. Straks ga ik Decapeptyl en Menopur gebruiken. De hoogste dosis net als met de Puregon! Hopleijk slaat de Menopur beter aan...
    Wat fijn dat jou zus eitjes wilt afstaan! Ik heb helaas geen zus, dus dat wordt lastig... Heel veel succes meis!

@ Ioor; logische vraag meis, maar helaas is mijn vrouw al iets ouder en willen ze haar niet behandelen in die zin, Dat is een optie die meteen al aangaven! Maar voor eiceldonatie (zo noemen ze het dan ook als het van je eigen vrouw is!) mag tot 33 jaar en ze is nu 43... Dus helaas! Daarbij komt dat zij ws ook vervroegd in de overgang is, dus dat schiet niet echt op!

Lieve meiden, ik zal niet heel veel meeschrijven, omdat ik op vakantie ga zaterdag. Na die tijd zal ik jullie gaan volgen en reageren. Allemaal een dikke knuf voor diegene die het nodig heeft en veel succes voor diegene die midden in de behandeling zitten!

Liefs D.

12. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hi meisjes,

Lieve Marjah... Ik lees via de diverse wegen je verdriet.
    Weet niets te zeggen, niets dat...
    :(
    *knuffel*
    Sorry, ben inspiratieloos. Maar denk wel aan je.
    Verdorie, kon ik maar meer dan dat doen... :(

Verder alleen maar een dikke vette EGO:
    Morgen om half 10 melden, 10 uur de punctie.

Dat wil zeggen dat we morgen om 6.00 uur meisjelief naar de gastouder brengen en dan direct doorrijden. Dan zijn we zonder files er om half 9...
    Hopelijk krijgen we niet extra files...

Eng, brr

Net heeft Maartman voor mij een paar pannenkoeken gebakken. Soort van galgen maal ;)
    Ben best zenuwachtig voor morgen. Been there, done that... meerdere keren... Maar toch nog steeds eng.
    Hoop dat Montesauer er zal zijn, in de uitslaapkamer. Lieve verpleegkundige is dat. Zij noemde mij de chocolat frau.
    Ik noem haar die vreselijk lieve schat.

Bis morgen!!

X

13. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Marjah ik lees nu pas je verhaal: KUT.... Een ander woord is er niet voor ( sorry voor mijn taalgebruik).
    Dikke knuffel.......

Maartje logisch dat je zenuwachtig bent. Zelfs de meest doorgewinterde MMM meid blijt toch een tikje nerveus.
    Geeft niks: laat t gewoon over je heenkomen.
    Succes morgen: ik heb je handje vast.

Truste meiden.
    X

14. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    Hoi meiden,

Ik wil toch reageren.. Ik ben een meelezen in het topic.. En heel toevallig heb ik Maartje maandag ontmoet in DD..

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet schrijven.. Vind jullie stel toffe meiden.. En onwijs knap hoe jullie doorzetten en bikkelen om de wens te verwezenlijken.. Ik hoop ook echt dat jullie binnenkort moeder gaan worden..

@ Maartje succes morgen!

Marjah en marija vreselijk wat jullie meemaken.. Wil jullie heel veel sterkte wensen!

15. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Marija hoe is het?
    Marjah en met jou?

Maartje HEELVEEL succes vandaag!
    Ik duim voor je!!!!!!!
    En ik denk aan je.

16. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Amsterdam
    Maartje succes met de punctie.
    We nemen steeds een hotel in DD een avond van te voren. Ben namelijk zoooo bang dat we in een file terecht komen. En dat daardoor de eicellen spontaan ...springen.

Koosje succes met de cryo. Hoe gaat het met de adoptie? Hoe lang kan dat gaan duren?

Ieoor, meid hoe voel jij je? Ik hoop dat "ze"elkaar hebben weten te vinden!

Marjah, wel fijn dat je in de gaten wordt gehouden.

17. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Lieve Marjah,

ik weet ook niet echt wat ik tegen je moet zeggen :( het is in ieder geval (volgens mij) wel ok dat je bms mooi dun is. Bloed en stolsels komen er vanzelf wel uit als je nog steeds bloed verliest... maar verder, je emoties... die gaan niet zo makkelijk weg vrees ik :( ik weet echt niet wat ik tegen je verder moet zeggen want wat ik ook zeg zijn lege woorden :( Knuffel...

Maartje, heel veel succes vandaag! Ik hoop dat je een mooi aantal eicelletjes hebt vandaag!! Ben wel echt benieuwd!!!

Ieoor, hoe voel jij je? Hoop moet je blijven hebben, had ik ook toch na elke IUI... wat ik ook eerder zei, het zou kunnen met zoveel zaad en een prachtig eitje!!! Dus hopelijk heb jij nu wel geluk!

Gabrie74, tja dr. S hoef je volgens mij niet te mailen met vragen. Hij geeft hele algemene antwoorden en weet op dat moment echt niet wat je dossier is. Dus als je IMSI wil dan moet je een gesprek plannen. HEt antwoord van bekijken tijdens de punctie is algemeen. Misschien hangt het af van het aantal eicellen? Ik zou het liefst PICSI met IMSi willen doen, maar weet niet of dat echt kan.

Diana75 welkom hier... gelukkig hebben jullie superzaad :) Dat scheelt wel heel wat :) Hopelijk heb jij nog steeds wat gouden eitjes zitten.

Muppetje, ook jij welkom :) ik weet niet wat jouw verhaal is, maar bedankt voor je lieve woorden :)

Juulzon, wanneer ben je terug? :)

Koosje, spannend... wanner verwacht je de TP ongeveer? Wat gebruik je deze maand erbij? :)

Hier gisteren dus naar DD geweest... Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken...dr. S heeft zich eigenlijk meer op mij gericht... heeft geen woord over het zaad gezegd!!! :cool: Hij heeft gisteren bloed laten prikken op allerlei dingen waarvan hij denkt dat het misschien een miskraam kan veroorzaken. Als daar niets uitkomt, dan gaan we ons weer verder op het zaad tsorten. Maar stapje voor stapje zei hij... vandaag word ik teruggebeld voor bepaalde uitslagen... de rest duurt wat langer... maar ik liet hem ook even kijken naar mijn baarmoeder :( Volgens hem zag het er helemaal niet goed uit en zat er nog heel veel weefsel :(:(:( En mijn bms was al 14 mm... eergisteren nog 12! Dus het groeit gewoon verder :( maar dat is ook logisch, want mijn follikel is al 14,5 mm... dus mijn eisprong is in aantocht... maar dat bms moest er nog allemaal uit zei hij want anders kan het hcg weer gaan groeien en dan hebben we een probleem :( Dus weer HCG geprikt en vandaag word ik teruggebeld. Hij zei dat we de curretage moesten proberen te ontwijken en dat ik dan pillen zou krijgen om een menstruatie op te wekken... pfff, weer hormonen :( AMH weer geprikt, DHEA, stolling, schildklier en weet ik het wat nog allemaal... ben wel weer geschrokken van de echo, dacht ik gisteren middag dat het ok was, zegt hij weer dat het niet goed is :(
    en wat een belevenis was het bleod prikken zeg... 3 buisjes maandag gegevene, 3 buisjes gisteren... toen ging ik even naar de wc, wil ik mijn handen wassen kijk ik is mijn trui doorweekt van bloed... ik trui omhoog, bloed stroomt eruit... :x alsof ik niet genoeg bloed kwijt was de afgelopen 10 dagen... mijn HB was al te laag! dus ik rennen weer terug en het bloed stroomde eruit, gang vies :cool: dus die verpleegster was boos omdat IK niet lang genoeg op mijn wond hand gedruk!!!! Pardon??? Ten eerste heeft ze dat ZELF niet gedaan en ook niet gezegd. Ze plakte maar een heel klein verbandje erop zonder te kijken of het bloeden al gestopt is en dan is het mijn schuld? Ja, ze moest de gang schoonmaken dus dat is wel balen idd... maar hallo, ik ben zoveel bloed kwijt :$ dus dat was gezellig gisteren... toen ik thuis kwam was ik nog duizeliger dan na de miskraam en toen de wekker om 6.15 ging kon ik mijn bed echt niet uitkomen :( En nu zit ik gezellig weer op mijn werk :(
    Ben zo benieuwd naar de HCG straks :(

Fijne dag meiden, ik hoop dat jullie je beter voelen dan ik :)

18. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Amsterdam
    Marija, wat een verhaal. En dat mokkel moet niet zo zeiken met haar verhaal van de gang schoonmaken. Pfff dankzij ONS heeft ze een baan en mag ze blij zijn dat ze de gang kan gaan schoonmaken!

Sorry voor bovenstaande maar dat soort dames ......

Picsi samen met Imsi was had ik begrepen niet mogelijk.

Je ei is al weer in aantocht je lichaam is dus al weer veel verder dan je gedacht. Wil hij je weer cyto geven dan om al het weefsel eruit te krijgen?

Ik neem aan dat alle uitslagen via dr. Pfeiffer binnen gaan komen. Die is redelijk snel. Kost wel een paar honderd euri....
    Hoop dat je HCG goed gedaald is.

Marija nog een dikke knuffel en ik hoop echt dat ook jij je snel beter gaat voelen.

Wat een @#$@#$#@$

19. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Hmm, jammer dat er geen combi PICSI en IMSI mogelijk was :( Dan neig ik toch echt meer naar TESE (mits er natuurlijk bij mij niets uitkomt!). Maar vind het wel eng :( Hoe hoog is mijn AMH nu? Heb begrepen dat het door stimulaties kan dalen... en ik heb heel wat stimulaties gehad :( De rest maak ik me niet zo druk om want dat kan alleen maar geholpen worden... dus stiekem hoop ik erop dat er ergens iets niet helemaal goed is bij mij wat wel makkelijk verholpen kan worden met pilletjes... :)
    Mijn eitje was 15mm gisteren dus het zal nog even duren, maar het komt er wel aan... van het wekeend denk ik... vandaag zit ik ook pas ok cd 11... als je de dag van de cytotec als eerste dag telt. Maar wat ik niet bergijp is dat ik vorige week in NEderland door 3 verschillende artsen gezien ben en alle 3 zeiden ze dat het schoon was.... wie is er nou gek??? :cool:
    En voor he eruit krijgen had hij het niet over cytotec, maar over pillen die een ontrtrekkingsbloeding veroorzaken... maar aan de andere kant, als mijn ei in aantocht is dan komt de menstruatie ook over 2 weken dus eerlijk gezegd wach ik dat liever af dan weer mijn lichaam oppeppen..

20. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Marija, wat een verhaal. Dat je dit ook zo moet meemaken. Dikkwe knufe, meid.

Marjah, jij ook, dikke knuffle...wat kan ik meer zeggen wat zinnigs klinkt. Niets.

Deel Deze Pagina