Poffertjes en Pannenkoeken-UNITED (POF > Vervroegde overgang-Lage eicelreserve)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door marjah, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Zwanger worden en blijven
    Amsterdam
    Maartje wat een @#$@#$#$zooi!

Ik haat dit soort uitslagen. Heb dit al te vaak meegemaakt!

En ik kan je wel tegen je gaan roepen je hebt er maar EEEEEEN nodig maar toch. LIever heeft iedereen nog een paar cryo's achter de hand.

Kan mij je teleurstelling heel goed begrijpen. Zucht!

En stiekem was ik al jaloers op je omdat je 6 rijpe had....sorry voor mijn jaloezie...........

Was de rest niet rijp? Of toch iets anders aan de hand?

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Dank je...
    Ja, idd je hebt er maar 1 nodig.... Maar daar kan en wil ik nu niet in geloven. Ga ik hoop krijgen. Heb ik niets aan. Voel me nu enorm kut.

En jaja, meisje was ook mn enige (nou, ja niet helemaal: ik had drie bevruchtingen, 1 mislukt dus weg, 1 gestopt tussen dag 4 en 5 en meisje dus). Alleen meisje was mn enige op dag 5.

Alleen wie zegt dat deze emmy dag 5 gaat halen? We zullen het niet weten want morgen al TP.

Ik voelde me gisteren heel erg bezwaard om te vertellen over mn eicellen. Voelde zo oneerlijk naar jullie toe dat ik er maar liefst 12 had, en naw 6 rijpen. Alleen, nu... Wat heb ik er aan??

Heb me vreselijk kut gevoeld met de hormonen.
    Heb me vreselijk kut gevoeld met de napijn.
    En nu, nu voel ik me vreselijk kut vanwege de kutzooi.

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ohja, zes waren idd rijp.
    Wat de reden van het slechte percentage bevruchtingen is, weet ik niet.

Ik ben gegaan van:
    1. Geen punctie
    2. Geen punctie
    3. Geen punctie
    4. 9 eicellen, 5 bevruchtingen
    5. Geen punctie
    6. 7 eicellen, 3 bevruchtingen
    7. 11 eicellen, 3 bevruchtingen, nou ja, eigenlijk 2 want eentje was niet bruikbaar. Bij voorbaat al niet bruikbaar. Aan de telefoon melden ze toen eerst dat ik slechts 2 bevruchtingen had. Eentje daarvan had dag 5 niet gehaald, dus zeg maar 1 bevruchting.
    8. 12 eicellen, 1 bevruchting

Assistente net aan de lijn kon me niet vertellen waarom er slechts 1 bevrucht was. Hoorde ik morgen van Uber S.

Waarom...

:'(

4. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Maartje ook nog ff hier: ik vind het zo ontzettend kut voor jullie.
    En die teleurstelling en boosheid snap ik helemaal.

En inderdaad: die ene kan een prachtig broertje of zusje gaan worden....
    Maar, daar heb je nu ff niks aan.
    Met zo'n breezer score had je een paar cryo's gewild en gehoopt.

Kut, kut, kut.

Pak thee en chocolade en ga maar ff zielig zitten wezen, zodat je morgen klaar bent voor de TP.

Kus.

5. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Amsterdam
    Ik had trouwens ook op dag 2 de TP. Oke, is dan wel uiteindelijk een miskraam geworden.........

Ben de eerste die zal zeggen ja het is een vreselijk traject met alleen maar ONZEKERHEDEN. En niemand die je garanties kan geven. In mijn geval alleen maar een hoop teleurstellingen, verdriet en frustraties.
    En alle hoop na de laatste behandeling is verdwenen.

En gelukkig heb jij nog je lieve meid.

En ga nu nog veel eerlijker zijn stiekem vind ik dat IK nu maar eens een keer aan de beurt ben. Begrijp mij niet verkeerd ik gun het iedereen maar nog meer gun ik het mijzelf!

Als ik maar de zekerheid zou hebben dat het ooit eens zou gaan lukken ......dan zou ik denk ik minder last hebben van al die uitpuilende buiken! En alle jaloezie en verdriet.

Bah ik voel mij gelijk deprie!

Sorry, voor mijn eerlijkheid................

6. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Maartje, natuurlijk ben je nu boos en verdrietig... dat is een logische reactie!!! Jij wil een tweede kindje, dat is zo logisch als ik weet niet wat!!! Aan de andere kant jouw meisje is er ook 1 van de 2... dus het kan wel, maar ik weet het... je wil cryo's :( maar wat was er dan met die andere?

Marjah meisje, jij bent ook heel sterk! er zijn niet veel mensen die alles zouden kunnen verdragen wat wij verdragen... en hier mag je juist wel klagen... dat doe ik nu namelijk ook :) het is best fijn dat we elkaar kennen hier en dat we weten dat iemand ons wel kan begrijpen... ondanks dat vind ik het toch moeilijk om al mijn gevoelens hier open en bloot te gooien omdat ik van mijnzelf groot en sterk moet zijn :( Ik maak het mijnzelf onnodig moeilijk :( en daarnaast vind ik het altijd al moeilijk om mijn gevoelens te uiten... op papier nog net iets makkelijker, maar het blijft moeilijk. De hele MMM heeft ons denk ik allemaal veranderd... het heeft zelfs mijn man veranderd die altijd heel positief en sterk was... nou, dat is hij dus niet meer... en het is natuurlijk ook onmogelijk om jezelf niet kwijt te raken in deze ellende... zoveel jaren van je leven vecht je voor 1 ding... ik weiger nog steeds te geloven dat het niet gaat lukken... pas als we ALLES geprobeerd hebben en er echt geen kans meer is, dan stop ik ermee.... Dikke knuf

7. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Gabrie, ik vind jouw eerlijkheid geweldig!!!! Iedereen gunt het zichzelf net wat meer dan een ander!

8. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Maartje, eerst lag ik je goeie oogst van 6 rijpe eicellen en was ik blij voor je, en nu maar 1 bevruchting. Tja, wat moet ik zeggen (want ik heb onlangs geen enkel bevruchting gehad en ben dus nergens meer positief over). Probeer te de hoop te houden dat deze ene bevruchting een super embryo wordt en dat je een top tp gaat krijgen.
    En ik begrijp je gevoel heel goed, je hebt een meisje boven, je bent daar godsgruwelijk dankbaar en blij voor, maar je kindwerwens is groot. Hoef je je niet voor te schamen! Ik heb precies hetzelfde.
    Ik duim voor je ene bevruchting!

Gabrie, (Ieoor, Marjah, Marija, etc)... je hebben gelijk, eigenlijk gun ook de meiden met lege handen het meest een baby. Ook al gun ik het mezelf ook...

9. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Amsterdam
    Het was niet mijn bedoeling om de dames met kids aan te vallen.......

Gabrielle, als ik naar jouw verhaal kijk......je kindje verliezen of dat nou een miskraam is bij 1 week of later het blijft gewoon heel erg. In een later stadium lijkt het mij nog veel en veel erger dan ben je al zover en denk je vaak zo de eerste 12 weken zijn achter de rug.....KOM maar op!
    Geen bevruchtingen heb ik ook een keer meegemaakt.......bij 11 eicellen.

Wat een ellende......

10. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    voor een ieder die denkt dat ik heel aso niet op maartje reageer...
    heb haar net anderhalf uur gesproken over skype ;)

11. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Amsterdam
    1.5 uur......damn................................dan was het vast heeul errug gesellie!

Zaterdag wordt dus de trein!

12. bittersweet

bittersweet Bekend lid

23 okt 2011
    692
    0
    0
    Maartje,

Wat een verdrietig nieuws zeg maar 1 bevruchting, maar zoals andere ook al gezegd hebben je hebt er uiteindelijk maar eentje nodig! Natuurlijk had je veel meer gehoopt en een aantal cryo's heel logisch en daar mag je ook heel boos, verdrietig, teleurgesteld enz.... over zijn want dat is gewoon ontzettend kl**tte dat het niet zo is. Waarom nou he? Ben benieuwd wat voor uitleg Uber S daarover heeft.
    Succes morgen!

Liefs
    Bittersweet

13. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ja heul gezellig...
    meer tranen, dan gelachen.

Trein: ik zag het!
    is goed, geloof ik (heey, ik geloof in iets ;))
    Maar hoe laat wordt het dan? Ik ben in principe tot 10.30 te sporten, dus dan naar huis en douchen....
    moet lukken volgens mij.

14. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Meld me weer heel snel...

Allereerst Marjah, sleutelrol? Ik? Kom maar op, ik gooi alles uit de kast!!! Moet ik iets op papier zetten ofzo? Of doorlezen? Of....??? Ben dit weekend weer in NL. En begrijp hoe je je boelt achter het beeldscherm. Geloof dat 8 juli a'dam best uitkomt :). Heb mijn agenda hier niet, maar lijkt me gezellig! Wil Ieoor en Gabrie (en rest die wil) ook wel eens ontmoeten!!! Wordt tijd :)!

Marija, mijn baan is net zo saai, alleen vergader ik toevallig nu even niet in NL.... maar in de airco.

Gabrie, gun het mezelf ook net even wat meer dan de ander... Maar, het lijkt me het ALLERprachtigst als we allemaal, één voor één swang raken. Als ik die garantie had, maakt het me niet eens uit of ik nummer 1, 2 of 3 ben. Nummer 4 en verder vind ik te lang duren ;) !

En dan het onwijs ***te bericht van Maartje... Dit is NIET het scenario wat we allemaal voor ogen hadden :(. Jij moet nu, omdat je lichaam gereset was, een breezersletterige ei-opbrengst had, ook een breezersletterig bevruchtingsaantal hebben. Zo fijn, allemaal bevrucht en een voorraad cryo's voor heel veel broertjes en zusjes... Dat had ik bedacht. En dan 2 terug en een tweeling. Zoiets hadden we voor ogen...
    Maar dit...?
    Meisje toch, ben er gewoon stil van en ik voel je deceptie en verdriet...
    Net als iedereen hier hoop ik op dat Ene Wondertje voor jou.
    Jij en Ieoor deze maand, de Maand van Wonderen????
    Ik duim en duim en duim...

@ego: hier geen nieuws... Oh ja, was even vergeten dat ik maandag weer naar Gent moet. En dat als ik thuiskom er een pakket druppels op me wacht en ik zin heb om deze te gaan gebruiken. Opdat mijn lichaam straks stiekem toch gaat laten zien tot Wonderen in staat te zijn. Oké, 1 wonder is al goed :).

@all: zwaai, zwaai, ook Hen Die Niet Genoemd zijn. Denk aan iedereen...

Liefs en knuffel.

En hoop zo gauw eens goed nieuws te mogen lezen op dit topic.... Gewoon, omdat de eerlijkheid hier ook eens moet komen zegevieren....

xxxxxx

15. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tjeetje Maartje... Dat is inderdaad zuur zeg ( understatement).... En ook al is je droom al een beetje uitgekomen.... Je hebt het vurige verlangen dat heel t plaatje compleet wordt.... En dan doet een tegenslag pijn..... Veel pijn....

Hoop dat het hetzelfde gaat als bij je meisje.... 1 kan genoeg zijn....(al had je er liever meer gehad natuurlijk)

Sterkte... En heel veel succes morgen!!

16. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Haha, goed geraden, Juulzon :D

@gunnen: het zou niet goed zijn als je het altijd eerst een ander gunt en dan pas jezelf...

Ik denk dat je dan ff langs de psych moet!

Nee een dikke vette gezonde dosis van zelfgunnerij moet je gewoon hebben.
    Ik het kader van jeempie, wat zijn we zielig hier... Ik vind ook dat een dosis anderminderofnietgunnerij ook best af en toe mag.
    Moet wel op den duur afzwakken...
    Maar ach... het wordt vaak door die ene ander waar ik het net in mijn woord "anderminderofnietgunnerij" over had, vaak niet begrepen. Maar ja... die hebben dan ook nooit (echt) aan deze zijde van de medaille gekeken, of zelfs moeite hebben willen doen om hier eens te koekeloeren en in te beelden hoe het is, aan deze kant van die medaillediesteedsmaarweereenverkeerdekantblijkttehebben :(

17. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Amsterdam
    Het wordt tussen 11 en 11:30 in denk ik.......afhankelijk van die treine....

8 juli hoe laat??

18. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    weet ik veel! uurtje of 2?

19. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Ik ken niemand van jullie persoonlijk, dus lijkt me ook wel leuk om jullie te ontmoeten :) moet alleen even kijken of het lukt, we gaan namelijk 1 weekendje weg in juli en weet niet of het dan is namelijk :)

20. Gabrie74

Gabrie74 Bekend lid

17 mei 2011
    890
    12
    18
    Vrouw
    Amsterdam
    Marija ik ken ook maar 1 persoon persoonlijk ..... lijkt mij leuk om een aantal personen te ontmoeten.

En als we het nou om 12:30 doen.... dan kunnen we met elkaar ergens gaan lunchen? Of is dat te vroeg?

Deel Deze Pagina