En is geheim wel echt geheim... Of Hyves heb ik ook ooit zon MMM pagina gehad: maar mensen konden toch meelezen. Ik is heul wantrouwig...
ieoor, als jij dat nou ff checkt via je vents account? Of ehhhh miss "ikhebechteenbullshitnaambedachtdiemarjahnieteensopFBvindenkan"
Lieve mevrouwen en meneren van ZP, IK word soms een beetje ziek van de 60 seconden regel. Niet een beetje ziek ik vind het gewoon bagger. Dan ben ik lekker snel aan het tikken en dan ....nee nog niet ...nog 20 seconden....nee nog niet.....nog 10 seconden.. Kan dat niet afgeschaft worden?! Dank U wel...
Die regel is idd erg stom. Net als ons een club te noemen. Dat we (bijna) allemaal ver.r.ot..te eierstokken hebben betekend nog niet dat we een club zijn!! *lalalalaaa ik heb een clubke opgegericht voor mensen met een pannenkoekengezicht en jij hooooort erbijjjjjjjj*
Maartje ahumm je PB die je net hebt gehad.....moet je niet TE ZWAAR aan tillen ik bedoel... ehh ik bedoel het echt heel erg goed. Ben gewoon een bitch... Marjahhhhh heb je mij nou al gevonden??!!
Jeetje zeg, rij ik effe naar huis en jullie kletsen gelijk zoveel. Hoe vind ik die facebook account? Ik laat mijn man wel kijken of het geheim is
Ben ik weer, voor heel ff. Manlief kwam net thuis. ff samen zitten brullen. Ik ga zo koken. Omdat ik mezelf zo zielig vind heb ik asperges meegenomen. So! Ga ik een lekker feestelijk recept klaar maken: Recept - Pasta met aspergesaus - Albert Heijn Voel ik me straks vast weer ietsjes beter.
Maartje, vanavond mag je niet meer mokken, maar lachen dat schijnt echt invloed te hebben als je de avond voor de tp vrolijk bent! Dus een goede lachfilm opzetten en genieten