Wie heeft ervaring met de Angelsound?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Pomm, 1 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Ik denk er over om er een aan te schaffen. Nu ben ik benieuwd naar jullie ervaringen en waar jullie deze gekocht hebben. Ik kom tot nu toe alleen maar online winkels tegen.

Iemand?

2. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hallo,

ik heb hem ook online gekocht.
    ik ben blij met dat ding.
    met precies 12 weken kon ik hem niet horen. maar vier dagen later na veel zoeken heb ik het hartje eindelijk gehoord haha.
    het klinkt echt magisch als je het hartslagje van je kleine spruitje hoort echt heel bijzonder.
    als je bang bent dat je bang gaat worden als je het hartje niet vind dan zou ik hem niet aanschaffen.
    anders ben je voor niks misschien bang en voel je je ellendig!
    dan zou ik het gewoon niet doen!

liefs

ik heb hem hier besteld 2 dagen later in huis!
    De Vos HealthShop van de Fa. A. Vos en Zoons

3. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Ik heb 'm geleend, dus over winkels kan ik je niet helpen.

Maar mijn ervaring met het ding is geweldig. Het is heerlijk om het hartje van je kleine te kunnen beluisteren wanneer je maar wilt, ik ben echt ontzettend blij die mogelijkheid te hebben.
    Je moet er even handig mee worden in het begin, maar dat gaat heel snel en dan heb je je kindje zo gevonden.

Ik vind het echt een aanrader en zou 'm een volgende zwangerschap zeker zelf ook kopen als ik 'm niet kan lenen van iemand.

4. Hermiek

Hermiek Bekend lid

16 mrt 2011
    515
    0
    0
    SPH'er in een psychiatrisch ziekenhuis
    Overijssel
    Ik heb 'm te leen van een vriendin, maar daar ben ik al erg blij mee! Ze raden het af omdat sommige baby's de geluidsgolven niet prettig vinden en omdat je in de stress kunt raken als je het hartje niet kunt vinden..
    Maar vanaf het begin kon ik het hartje al vrij snel vinden, heb 'm gebruikt vanaf 16 weken geloof ik!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ben heeeeel blij met mijn angelsound.
    Ik heb hem in mijn zoontjes zwangerschap gekocht, idd ook in een online winkel. Heb er toen veel plezier aan gehad ( o.a. geluid opnemen op de pc en gewoon even luisteren voor het slapen gaan ). Deze zwangerschap was alles behalve zorgeloos en ben al zo vaak blij geweest dat als ik onzeker was ik gewoon even het hartje op kon zoeken.

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik heb em via marktplaats gekocht. Was toen echt toeval dat er net een werd aangeboden bij ons in de buurt. Ding in nieuwstaat incl nieuwe fles gel. Wij konden met 11w5d het hartje horen. Moest er wel 15 minuten voor zoeken, want hij zat natuurlijk nog heeeel laag. We konden toen zelfs al bewegingen horen. Later schopte hij zelfs tegen het ding aan en schrokken we ons soms te pletter. Maar al met al een geweldige ervaring om zo je kindje al te kunnen horen!

7. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik heb hem 2e hands gekocht voor 30 euro (deze versie was nieuw 89) en heb hem echt heeeel vaak gebruikt. Zonder dat ding had ik het vast niet overleefd, haha!
    Ik hoorde de kleine al met 10w4d maar dat is erg vroeg.

8. Daan87

Daan87 Lid

13 jan 2011
    84
    0
    0
    Ook ik heb hem 2 weken geleden online besteld!
    Naar een paar minuten zoeken ons hummeltje gevonden.. Zeker een super fijn gevoel. Paar dagen erna hoorde ik het niet en schrok toen behoorlijk. Als je behoorlijk paniekerig bent zou ik het niet doen, maar bleef gelukkig rustig en heb de volgende dag nogmaals met succes geprobeerd.

Op een gegeven moment weet je waar je moet zoeken en dan is het echt helemaal geweldig!

Succes er mee!

Liefs

9. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Thanx voor de reacties! IK denk dat ik hem ga bestellen want kom nergens een winkel tegen die hem verkoopt..

10. Hermiek

Hermiek Bekend lid

16 mrt 2011
    515
    0
    0
    SPH'er in een psychiatrisch ziekenhuis
    Overijssel
    Mijn vriendin heeft 'm vorig jaar bij de Media Markt gekocht, dus daar zou je nog kunnen kijken/vragen! Hebben ze 'm wel, hoef je niet te wachten tot 'ie geleverd moet worden ;)

11. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Hij is ook te koop in de Kijkshop. Daar heb ik hem destijds gekocht.

12. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Ik ben er heel tevreden over!
    Kon het hartje horen met tien weken al, en alle dagen goed te vinden!

13. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Heb contact opgenomen met mediamarkt maar de hij is helaas uit het assortiment.
    Nu besteld bij VOSmedisch, hier ook de beste ''recensies'' over gelezen. Als het goed is krijg ik m volgende week binnen en dan ben ik ook 10 weken zwanger dus hoop m te horen!
    Bedankt voor de tips!

14. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Ik heb hem ook besteld bij vos! Ik kon het hartje voor het eerst horen met 13 weken. Ik gebruikte de angelsound 1 keer per week en nu ik de baby voel eigenlijk vrijwel niet meer. Ik ben heel blij dat ik hem aangeschaft heb en dat het een stuk onzekerheid weg nam.

15. Rono

Rono Niet meer actief

Ik heb er nog 1 liggen! Pb maar als je intresse hebt :)

16. Rono

Rono Niet meer actief

Die van mij is diegene van de mediamarkt :) met de alecto hoor je je eigen hartslag niet eens, en hierbij hoorde ik het hartje direct :)

17. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Ik heb hem ook bij Vos besteld doe ik zwanger was van de eerste 2007, toen heb ik hem verkocht, omdat ik niet meer aan kinderen dacht :)
    Maar toen ik in 2009 opnieuw zwanger was heb ik er weer 1 bij Vos gekocht.

En tot nu toe altijd heel blij mee geweest, kan ook zelf het hartje heel goed vinden!

18. blije yvon

blije yvon Bekend lid

2 jul 2011
    587
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal,

mocht er iemand zijn die hem weg doet...............stuur me graag een berichtje :) wie weet kan ik hem overnemen?

gr yvonne

19. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
  20. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    Ik heb er ook een en ik vind het leuke dat je hem kan aansluiten op boksjes en dus luisterd mijn vriend en een goede vriendin ook mee. Ik weet wel dat vks er niet altijd blij mee zijn omdat vrouwen nog al eens bellen dat ze ongerust zijn als ze zelf het hartje niet kunnen horen.

Ik heb zelf altijd het hartje kunnen vinden. Gebruik wel veel babylotion op mijn buik voor het beste geluid.

Deel Deze Pagina