Ik heb voor de kinderen wat leuks gekocht op mp als verrasing voor ze. Geld is de 31 overgemaakt en hadden tot die datum geregeld mail contact. Je raad al er wordt nu niet meer gereageerd en dat terwijl ze toch al ruim 6 jaar actief is op mp. Nu heb ik der al 2 x gemailt met de vraag of het verzonden is maar niks. Ze verkoopt meer speelgoed En nu heb ik op een andere advertentie gereageerd ( onder andere naam) en wil het dan zogenaamd ophalen zodat ik haar adres heb. Niet dat ik er nu wat mee doe maar Misschien dat ik dan in de loop van de week kan dreigen dat ik het dan wel kom halen. Wil mX tot maandag wachten want oke als er wat tussen komt maar reageren op mail kan toch altijd??
Hmm da's al een week geen reactie dus? Ja dat klinkt niet best.. ben benieuwd of ze op je andere bod reageert!
gadver dat het altijd zo moet he!! tuurlijk een dag later reageren ooke maar een week niets laten horen terwijl je het al wel overgemaakt hebt! slim van je om via een andere naam te bieden
Zo heb ik het dus ook een keer gedaan. ergens wat gekocht voor 50 euro. En geen reachtie niks. Daarna op een andere advertentie gereageerd en kreeg na 1 dag bericht en heb toen haar adres gevraagd. Deze kreeg ik en zo het telefoonnummer dus ook achterhaald. En toen spontaan na 2 dagen kreeg ik dus me pakketje binnen. Hopelijk reageerd ze op die andere advertentie!
eerst afwachten op die andere advertentie, ik zou echt een adres los peuteren. misschien kan je iemand anders nog even een bod laten doen op iets zodat het misschien minder opvalt... een week geen reactie, ja laks? lui? maar 6 jaar al actief, tjah moeilijk om zo te beoordelen. je hebt ook nog geen reactie op je andere mail? kun je haar naam en woonplaats op google intoetsen of haar naam en rekeningnummer, misschien kom je ergens uit? soms als het echt oplichters zijn komen ze wel via google te voorschijn.
misschien ligt ze wel in het ziekenhuis? of is ze ineens heel ziek.. het heerst.... niet altijd meteen van het negatieve uitgaan... wacht even de andere advertentie af... als ze daar wel reageerd dan wordt je idd genaaid... zo niet dan is er misschien wel meer aan de hand
ik wacht af of ze wel op het andere reageerd. zowiezo reageerde ze alleen savonds dus waarschijnlijk werkt ze overdag. zal me benieuwen. ik ga niet meteen van het ergste uit want dan zou ik der niet meer zo aardig mailen of het al gepost was. heb een keer eerder gehad dat ik 2wk heb moeten wachten op een pakketje en die vrouw had het echt perongeluk vergeten. ze waren op vakantie gegaan en toen ze terug kwamen zag ze het pakket op de trap staan. heb het toen alsnog gehad met heel wat excuus het weer is nu ook erg slecht geweest deze week dus zou het helemaal begrijpen als ze geen mogelijkheid heeft gehad om te posten. ik zou het de 29ste al overmaken en ze mailde me de 31 waar het geld bleef want het pakketje lag al klaar. was het helemaal vergeten vanwegen oud en nieuw en heb het toen dus meteen de 31ste overgemaakt en niks meer gehoort. blijf het vreemd vinden. ik hoop echt dat ze reageerd vanavond
verdacht dus en een ras echte oplichter. nu kan ze ineens wel mailen. heb gezegt dat ik het graag wil ophalen dus kom maar op met je adres . eerste wat ze vroeg, kom je het ophalen???? heb ja gezegt dus wie weet is het iemand die alleen verzend want tja anders kan je weinig oplichten
Ja maar als ze ziek zou zijn of door het slechte weer niet weg had gekunt dan had ze je op zn minst een mail kunnen sturen of ben ik nu raar aan het denken. Ben benieuwd hoe ze op je bod reageert!
denk je ook je kinderen blij te maken met een spellenpakket. ruim om de zoveel tijd de kast van ze op en gooi dan alles wat niet meer compleet is de prullenbak in. om hem weer te vullen dacht ik zal is op mp kijken want tja december was al een dure maand. mijn dochter had mee zitten kijken en vond deze helemaal leuk. ze blijft er maar om vragen. was nog in twijfel omdat het niet om de hoek lag (de plaats dan volgens mp kaart) als ik op de kaart klik van mp krijg ik wel een straat maar of ze daar woont? oude kerk straat in limburg? vlak bij de geulhemmerweg? is dit de straat van de verkoper of willekeurig in de buurt?
ik kan het andere product vanavond afhalen. wacht op de adres. heb net gelijk weer een mail gestuurt met andere email waar me pakket blijft maar zoals verwacht reageerd ze daar niet op en op dit wel. die ziet weer geld in der ogen. natuurlijk ga ik het niet ophalen maar ben dan al wel een stap verder
je had denk ik beter even dat adres kunnen afwachten voor weer te mailen.... en direct mp inlichten!! 6 jaar..vind het toch vreemd hoor. om wat voor bedrag gaat het dan als ik vragen mag want ik vind het gewoon zo raar
mail met 2 verschillende adressen en dus 2 verschillende namen en aankopen, wilde even kijken of ze nu wel reageerde nu ik zeker weet dat ze er op zit. wil gewoon een adres loskoppelen met zogenaamde aankoop
20 euro en 6,75 verzendkosten. bij elkaar dus toch een aardig bedrag vind ik. advertentie staat ook nog gewoon online en niet eens gereserveerd ofzo