In de winkel lag hij niet meer maar achterin gelukkig nog wel. Voor de rest ook niks meer van bakspullen zien liggen dus denk dat ik niet de enige nijntjefan ben
Hij ziet er superleuk uit, maar zou het ook werken? Ik ben bang dat het met het omkeren niet zo makkelijk zal gaan. Met geamputeerde oren tot gevolg....
We zullen het gaan ondervinden hij gaat onder de kerstboom dus we gaan nog even moeten wachten op het resultaat. Op het filmpje op insta leek het vlot te gaan maar goed, dat is reclame en ik heb nog nooit in mijn leven zelf poffertjes gebakken
haha ik zag hem in de winkel en dat was precies wat ik tegen mijn dochters zei... hoewel poffertjes op zich altijd wel goed los laten... dus misschien valt het mee
Moest nog aan je denken vanmiddag. Hier bij de Hema hebben ze echt heel veel van Nijntje. Zelfs een grote zitzak
Doe ik Ik heb wel echt nog nooit zelf poffertjes gebakken, dus de eerste versies zullen misschien geen succes worden. Goede receptjes zijn dus ook welkom
Haha artie de nijntjesfanaat Voordat iedereen denk dat ons huis vol Nijntje staat, nee hoor Alleen in de zeeman kan ik vaak de nijntjes babyspullen niet laten liggen dus onze toekomstige kids hebben alvast een hele hoop nijntjes hydrofieldoeken en kousen en nu dus ook poffertjes