Hi Ladies, Afgelopen woensdag werd ik 'ongesteld' terwijl ik nog in de laatste week van de pil zat (kan wel aangezien ik griep heb gehad) En toen hebben we besloten dat ik dan ook maar gewoon stop met de pil, dus we gaan het proberen Spannend! Bij mijn vorige zwangerschap ben ik door de pil zwanger geraakt en dat was met mn ex, die zwangerschap is daarom lang niet zo intiem geweest als ik zou willen! Daarom ben ik benieuwd hoe het is om zwanger te zijn als je het beide graag wilt! Xx Martine
Ook bijzonder! Ik ben al 2 jaar "klaar" om mama te worden, maar mijn vriend is bezig met een studie die nu bijna klaar is, dus we hebben gewacht en zijn nu in september met de pil gestopt. Ben nog een beetje mijn cyclus aan het kijken wat het deze keer gaat doen.. Zijn jullie er samen ook echt erg mee bezig nu?
Soms moet je inderdaad op elkaar wachten, wij zijn nog niet zo lang echt een koppel maar we kennen elkaar wel al jaren! Nu hebben we ook 13 jaar leeftijdsverschil en willen we heel graag nog 1 of 2 kindjes samen, dus we gaan het zien! Ik ga niet precies bijhouden wanneer mn ei is ofso, voorlopig vind ik dat niet nodig. We vrijen sowieso al vaak dus ik verwacht niet dat we onze kans zullen missen
Aaah zo, spannend he! Ik heb een app maar dat is meer zodat ik nog weet hoelang mijn cyclus duurde haha. Ik temperatuur ook niet en ovulatietesten komen er hier ook nog niet in, rustig aan kijken waar het schip strand, niet te gestresst hoe oud ben jij? Ik ben 25 en mijn vriend is bijna 32, scheelt dus dik 6 jaar. Vind het erg fijn om er zo over te kunnen kletsen, ben mega enthousiast en niemand in onze omgeving weet het dus heeeel moeilik om niks te verklappen haha!
Haha ja bij ons weet ook niemand het hoor Ik ben 22, dus dat is jong maar als het goed voelt is het goed he
Daar heb je zeker gelijk in.. Als het aan mij had gelegen waren we 2 jaar geleden ook al bezig geweest haha dus idd als het goed voelt voelt het goed 😁 maybe kunnen we elkaar een beetje op de hoogte houden als je dat ook leuk vind? Ik zit nu op dag 28 van mijn cyclus, vorige keer had ik een cyclus van 32 dagen. Ben benieuwd deze keer, al heb ik het gevoel dat het deze ronde niet is gelukt..
Ja dat is goed! Ik zou nu dan op cd 6 zitten, maar ik heb nog geen idee hoe de cyclus gaat lopen haha Mn vriend is wel al heilig overtuigd dat ie nu al raak geschoten heeft hahahaha
Aaah nog even afwachten, net als hier. Oja, ik heb er ook ene die denkt dat ie meteen raak kan schieten haha, mannen....😂
Ja op zoiets hoop ik ook, zijn nu 3 maandjes bezig. Probeer nog een paar dagen te wachten voordat ik een testje doe..vrijdag denk ik voor nu welterusten!
Dag 29 en noggeen ongesteldheid of tekens daarvan!! Elke keer als ik naar de wc ga en er is "niks" ben ik opgelucht, haha!
Ik ga me tot vrijdag inhouden als het niet alsnog doorbreekt, heb op het moment wel het gevoel dat het gaat komen.. 😑
Oké, nog even afwachten dus... ik hoop dat het gelukt is! Die rode duivels mogen wel ff wegblijven haha
Ik heb net getest, kon me niet inhouden.. Negatief grr. Maar ook nog stees geen ongesteldheid dus we blijven hopen hihi