Poging 1

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Martinelli, 7 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelliej

Kelliej Actief lid

7 mrt 2017
    104
    0
    16
    Zit nu op 30, maar geen idee wat mijn cyclus nu gaat doen, had de vorige keer 32 dus het kan nog😊 Ben jij nog ongesteld dan of bijna aan het klussen?👍🏼

2. Martinelli

Martinelli Actief lid

4 mei 2015
    352
    13
    18
    Oké, ik ben niet meer ongesteld, meestal ben ik maar iets van 5 dagen! Dus idd aan het klussen haha
    Hopelijk is het bij jou nu raak, je bent nog vroeg met testen he

3. Kelliej

Kelliej Actief lid

7 mrt 2017
    104
    0
    16
    Jaaa ik ben vroeg, maar een stemmetje in mijn hoofd zegt dat ik nu maybe wel een kortere cyclus heb dan de vorige keer dus dan zou het al kunnen haha. En ik heb morgen een feestje.... Dus lastig wat ik nu ga doen qua drinken😅 denk maar met mate.. Misschien moet ik nu idd eens een paar dagen niet testen, kijken of ik ongi wordt.

Klus ze 😜

4. Martinelli

Martinelli Actief lid

4 mei 2015
    352
    13
    18
    Haha ja dat is lastig he! Ik drink sowieso al niet veel, maar heel soms lust ik een biertje... maargoed dat is nu nog minder dan anders :D

5. Kelliej

Kelliej Actief lid

7 mrt 2017
    104
    0
    16
    Nog niet ongesteld 😃 vanavond dus maar rustig aan met de biertjes hihi! Hoe voel jij je?

6. kuonah

kuonah Actief lid

23 feb 2017
    213
    120
    43
    Vrouw
    Leidschendam
    Wij gaan ook voor het eerste wondertje! Ik nem 14 februari gestopt met ee pil. Heb echt geen idee hoe mijn cyclus is.. heb 10 jaar lang de pil geslikt, vanaf mijn 12e. Was gister jarig, dus herken hoe je doet tijdens een feestje haha. Test was uiteraard negatief.. We zijn benieuwd hoe lang het gaat duren tot we een positieve test in handen krijgen!

7. Martinelli

Martinelli Actief lid

4 mei 2015
    352
    13
    18
    Oh wat spannend!
    Ik ben na mn zwangerschap pas na 6 maanden aan de pil gegaan omdat ik toen net een relatie kreeg met mn vriend, dus ik heb niet zo lang de pil geslikt haha
    Ik ben ook super benieuwd hoeveel rondes we nodig hebben, hoop maar 1:D
    Vanochtend lekte ik wat melk uit mn tepel, dat vond ik wel apart omdat ik al 6 maanden geen borstvoeding meer geef, ik vraag me af of het ergens mee te maken heeft... met eisprong, ontpillen of evt zwangerschap :( Haha

8. Kelliej

Kelliej Actief lid

7 mrt 2017
    104
    0
    16
    Oo spannend! Ik heb ook dik 10 jaar aan de pil gezeten, bij mij duurde het 75 dagen voor mijn eerste ongesteldheid kwam, was heel blij daarna dat ik het "nog deed" haha. Daarna zijn wij eigenlijk ook pas begonnen, wou eerst effe die ongesteldheid afwachten, maar het kan ook dat je daarvoor al zwanger raakt.. iig succes en have fun :p:p

9. Martinelli

Martinelli Actief lid

4 mei 2015
    352
    13
    18
    Ik zou het eigenlijk niet doen maar ik heb toch een ovulatietest gedaan haha was gewoon heel benieuwd of ik überhaupt na het stoppen met de pil meteen een eisprong zou hebben, dus ik heb vandaag een test gedaan en die was positief :D
    Alleen heb ik gisteravond gevreeën, en de rest van de week geen kans meer.... heeft het dan wel nut gehad?

10. Kelliej

Kelliej Actief lid

7 mrt 2017
    104
    0
    16
    Kan genoeg zijn! Wel fijn om te weten dat je meteen een eisprong hebt!

11. Martinelli

Martinelli Actief lid

4 mei 2015
    352
    13
    18
    Heb je al getest trouwens?

12. Kelliej

Kelliej Actief lid

7 mrt 2017
    104
    0
    16
    Jaaa verschillende keren al maar telkens negatief... Hopelijk gaat het bij jou dadelijk duidelijker :)

13. Martinelli

Martinelli Actief lid

4 mei 2015
    352
    13
    18
    Jeetje... ik ben benieuwd of ze nog gaan oplopen dan!
    Ik ben vandaag een beetje hormonaal haha, ben gwn een beetje down omdat mn moppie er niet is vanavond...

14. Kelliej

Kelliej Actief lid

7 mrt 2017
    104
    0
    16
    Haha aaaaah das niet fijn! Reep chocolade en filmpje dan maar? Jullie flink aan het klussen deze dagen?

15. Martinelli

Martinelli Actief lid

4 mei 2015
    352
    13
    18
    Ja nou, afgelopen nacht hebben we idd geklust, maar de rest van de week zijn we niet samen :( dus ik hoop heel erg dat het voldoende was...

16. Kelliej

Kelliej Actief lid

7 mrt 2017
    104
    0
    16
    Oehja fingers crossed!
    Hier dag 37 en nog stteds last vd buik en lichte hoofdpijn, maar nog geen ongi of ongikrampjes.. Grrrr:x

17. Martinelli

Martinelli Actief lid

4 mei 2015
    352
    13
    18
    Da's balen idd!
    Ben mn vriend aan het overhalen om vanavond even thuis te komen haha, hij werkt deze week 2 uur verderop!

18. Kelliej

Kelliej Actief lid

7 mrt 2017
    104
    0
    16
    Hahaha ja ik geef je groot gelijk... Succes hihi

19. Martinelli

Martinelli Actief lid

4 mei 2015
    352
    13