Poging 2 na missed abortion

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Maartjex, 11 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maartjex

Maartjex Niet meer actief

Hallo allemaal!
    Wij waren erg snel zwanger. In januari bij de eerste echo gehoord dat het hartje was gestopt bij 7,5 week. Opgewekt met cytotec.
    Na ruim 3 weken bloeden heb ik dinsdag weer geklust. Gisteren wat buikpijn en nu had ik vandaag rekbaar cerfixslijm dus vandaag nog een keertje haha.
    Nu ben in heel benieuwd of er meer mensen ervaring hebben met een eisprong na cytotec (rond 8 weken). Ik test nog nihil positief op de zwangerschapstesten dus of ik echt een eisprong heb gehad is de vraag (omdat ik waarschijnlijk nog HCG in mijn lichaam heb).

2. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.081
    4.588
    113
    Vrouw
    Wat rot voor je! Sterkte met de verwerking, het hakt er behoorlijk in een ma.
    Heb je een echo gehad om te controleren of je baarmoeder schoon is? Restweefsel komt best veel voor na cytotec. Het langdurig bloeden en nog positieve testen kunnen daar op duiden.
    Zolang je testen positief zijn heb je nog teveel hcg in je lijf om een eisprong te hebben.

3. Maartjex

Dankjewel. Mentaal best een dingetje inderdaad…
    Nee ze controleren niet meer sinds december 2021. Uit mijn verhaal verwachten ze dat ik alles goed verloren ben.
    Test is vanmorgen helemaal negatief.

4. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.081
    4.588
    113
    Vrouw
    Ok! Nou hopelijk is dat ook zo. Als je nu geen bloedverlies meer hebt en je test is negatief dan klinkt dat in ieder geval aannemelijk.
    Ga je ovulatietesten gebruiken?

5. Maartjex

Ja die waren dus ook continu positief, tot vandaag!! Heb een lijstje opgesteld vanaf maandag nu:

Maandag 7 feb
    Ovulatietest positief
    Laatste dag afscheiding/bloed van missed abortion na 3 weken

Dinsdag 8 feb
    Ovulatietest positief
    Geklust

Woensdag 9 feb
    Ovulatietest positief
    Zwangerschapstest negatief nu sinds missed abortion

Donderdag 10 feb
    Ovulatietest positief
    Krampjes links onder
    Spotting 2 druppels ?!

Vrijdag 11 feb
    Ovulatietest positief
    Veel afscheiding/nat gevoel
    Rekbaar slijm!
    Geklust

Zaterdag 12 feb (1 DPO ?)
    Ovulatietest negatief
    Geen afscheiding

6. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.081
    4.588
    113
    Vrouw
    Hey ik zag je berichtje ook voorbijkomen in het nodtopic.
    Je cyclus kan best even van de leg zijn na een missed abortion. De ovulatietesten reageren ook op hcg, dus het zou kunnen dat ze op het kleine beetje hcg te nog positief testen. Zoveel dagen achter elkaar zou daarop kunnen duiden.
    Vruchtbaar slijm daarin tegen is natuurlijk ook een duidelijk signaal dat er iets gaande is.
    Het zal een beetje gissen zijn. Mogelijk is er een eitje gesprongen, die heb je dan in ieder geval goed benut!
    Nu is het afwachten ;)

Maartjex vindt dit leuk.
  7. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Ik had 3 weken na een curretage (na MA) weer een eisprong en ben toen weer zwanger geraakt. Daar kwam mijn 3e uit.

Veel succes en duimen voor een mooie nieuwe zwangerschap!

8. Maartjex

Hier helaas restweefsel dus innesteling is niet mogelijk, ga de komende dagen wel mijn eisprong hebben (zag de gynaecoloog).

Deel Deze Pagina