Geen spermacellen aanwezig na hersteloperatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Annoniem2015, 14 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annoniem2015

Annoniem2015 Actief lid

26 dec 2015
    112
    4
    18
    Hoi meiden,

Wij hebben te horen gekregen dat er bij mijn man geen spermacellen aanwezig zijn. Hij heeft in november een hersteloperatie gehad. Wie heeft hier ook ervaring mee? En kan mij hier meer over vertellen? Ik ben even op zoek naar succesverhalen denk ik, want het dringt nog niet helemaal tot mij door. Op internet ben ik al op zoek gegaan naar ervaringen, maar helaas kom ik niet veel tegen. Alvast ontzettend bedankt!

2. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.271
    5.871
    113
    Vrouw
  3. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    Ja hoor! Al hebben wij geen ervaring met een hersteloperatie…

Wat een heftig nieuws TS. Allereerst een dikke knuffel!

Is er al genetisch onderzoek gedaan? Gesproken over andere eventuele stappen? Een mesa/pesa/tese kan nog weleens uitkomst bieden in situaties als deze. Google maar eens naar de ingrepen en verschillen ertussen.

Hier bleek er geen blokkade te zitten. Na een micro-tese bleek dat de cellen die uiteindelijk delen tot een zaadcel halverwege het proces stoppen met delen. Geen zaadcellen dus en die zullen er ook nooit komen. Onvruchtbaar dus.

Na een traject van 9 iui, 1 buitenbaarmoederlijke zwangerschap en 1 ivf zijn we in juli eindelijk ouders geworden van onze dochter. Met behulp van een donor vanuit een deense donorbank.

Mocht je vragen hebben stel ze gerust!

4. Annoniem2015

Annoniem2015 Actief lid

26 dec 2015
    112
    4
    18
    Dank je wel Lisa voor het delen van je verhaal.
    Wat een heftige periode hebben jullie achter de rug! Gelukkig wel beloond met het allermooiste geschenk!! Fijn dat het bij jullie wel gelukt is met hulp van een donor.

Wij gaan ons nu inderdaad verdiepen in MESA/PESA/TESE. Zullen een verwijzing bij de huisarts vragen naar het ziekenhuis. Geen idee wat de wachttijden nu zullen zijn, maar die zullen enorm zijn!

Wij hebben samen bij elkaar al 5 kinderen uit een eerdere relatie. Maar wij zouden dolgraag ook een kindje van ons samen willen (mocht ons dat gegeven zijn). Dus als het goed is, geen idee of dat echt zo is, zal mijn man wel zaadcellen hebben. Maar kan daar niets over vinden.

Over 2 a 3 maanden moet mijn man zijn potje weer opsturen en wordt er gekeken of er dan wel iets in zit (maar wij gaan wel alvast een verwijzing vragen, omdat we er vanuit gaan dat het nog wel een paar maanden duurt eer wij op intakegesprek kunnen komen).

Nogmaals dank je wel voor je berichtje!

5. Muisjepluisje

Muisjepluisje Fanatiek lid

17 feb 2021
    1.395
    1.089
    113
    Vrouw
    Ik heb redelijk wat succesverhalen gelezen over een TESE na herstel operatie! Inderdaad slim je alvast op de wachtlijst te laten plaatsen! Wij wachten nu op een TESE

Deel Deze Pagina