1ste kindje 6 maanden oud nu spontaan zwanger van 2de!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Denver, 3 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denver

Denver Lid

14 aug 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff, wat kan het toch allemaal raar lopen!! Zo doe je er 2 jaar over en 5 iui behandelingen om een prachtige baby in je armen te kunnen sluiten. Nu is die prachtige baby 6,5 maand oud en hield ik gisteren 2 positieve testen vast! Zwanger van ons 2de wondertje!! Helemaal beduusd, onrealistisch maar ook super blij!! Dit keer zonder een heel ziekenhuisverhaal en veel verdriet! Wel 1 minpuntje is dat ik met een Cambridge dieet bezig was, vandaar dat ik dacht dat mijn periode gewoon te laat zou zijn. Per direct gestopt natuurlijk, en me ingeschreven bij het verloskundige centrum!! Als ik het nu niet had geweten had ik serieus gedacht dat ik ziek aan het worden was, nu terugdenken zie je wel wat tekenen maar dat hoefde niet van een zwangerschap te zijn.

Zo zie je maar weer, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!! (al geldt dit niet voor iedereen helaas, ken ook veel andere verhalen)

2. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Gefeliciteerd :)

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!

4. Denver

Denver Lid

14 aug 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    THNX!! Toch maar besloten om vanavond naar mijn schoonouders te gaan, ook al is het nog zo pril en kan er van alles gebeuren. Moeten we nog een echo krijgen, vinden we dat ze best mee mogen leven naar deze echo toe. Als wij slecht nieuws krijgen, horen ze dat naderhand toch. Dus gaan we het al vertellen!! Net een rompertje gezocht en op geschreven: Ook al ben ik klein ik kan heus wel.......grote broer zijn!

Heb er zin in :)

5. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Bijzonder toch he dit soort verhalen! En nu heb je zelf zo'n verhaal! Ff schrikken en schakelen en misschien pittig zo snel op elkaar. Maar je zal de eerste niet zijn en die eerste tijd kom je ook gewoon wel weer door. Ik hoop het beste voor je ! Gefeliciteerd!!
    En, wat een lieve tekst op dat rompertje, sweet!!

6. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Gefeliciteerd!! Veel plezier vanavond!

7. evian1804

evian1804 Actief lid

21 jun 2012
    434
    0
    16
    Amsterdam
    Gefeliciteerd!! Ons verhaal heeft veel van elkaar weg.. Ik was ruim een jaar bezig voor ik zwanger werd van mijn dochtertje, was net met ziekenhuisgebeuren begonnen.. En toen mijn kleine 9 mnd was werd ik zwanger van nr 2 tijdens mijn Cambridge dieet!! :)

8. Mamatje89

Mamatje89 Bekend lid

5 nov 2012
    541
    0
    16
    Vrouw
    Mama :)
    Z-holland
    Gefeliciteerd! :)

9. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Gefeliciteerd!

10. RoxyRox

RoxyRox Lid

23 sep 2011
    82
    0
    6
    Grunn

Gefeliciteerd meid!!!

Geniet er maar lekker van, het is je zeker gegund!!;):D

11. Drieka

Drieka Niet meer actief

Proficiat, wat mooi!

12. Daan22

Daan22 Bekend lid

12 mei 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!
    Hier na een jaar zwanger van onze dochter, daarna ook Cambridge gedaan en ook zwanger, dochterlief 10,5 maand en ik 21 weke. Zwanger

13. Denver

Denver Lid

14 aug 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal voor jullie berichtjes! Leuk om te lezen! @Betties daar ben ik van overtuigd dat het goed komt, inderdaad even schakelen maar goed we wisten dat dit zou kunnen gebeuren. Dus we hadden het wel in ons achterhoofd natuurlijk, anders hadden we de gok ook niet genomen. Werk zelf in de kinderopvang dus zo snel op elkaar, ach even wennen en daarna gaat het allemaal weer door als de kleine geboren is. En genoeg mensen om mij heen die maar wat graag willen helpen, ook al doe ik graag alles zelf ;)!! Ben zo blij dat als dit goed gaat we dit keer geen hulp nodig hebben gehad in het ziekenhuis, nu is het echt compleet een verassing voor iedereen! Helaas voel ik me momenteel beroerder dan ik tijdens de vorige zwangerschap heb gehad. Maar goed ik weet waar ik het voor doe :-D

Vanmiddag naar mijn eigen ouders om het te vertellen. Die hebben de vorige keer vanaf het begin af aan meegeleefd, tijdens alle behandelingen. Dus die zullen straks ook wel super blij zijn dat we het ook van een andere kant mogen mee maken.

14. NiHeJa

NiHeJa Bekend lid

30 jun 2014
    845
    85
    28
    Oh supernieuws, geweldig. Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat is het Cambridgedieet? Geniet ervan!

15. Denver

Denver Lid

14 aug 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het Cambridge dieet is een crash dieet. Van 500 calorieën op een dag. Bijv. 3 shakes en verder alleen maar water drinken. Dit is dus erg weinig. Nu een paar dagen verder en net zoals de vorige zwangerschap, heel de dag door honger:( Vorige keer 25 kilo aangekomen hierdoor :( In de ochtenden voel ik me misselijk en ziek en daarna knap ik weer op, erg vreemd. In bed liggen is geen pretje veel last onder in mijn rug, waardoor op mijn rug liggen het makkelijkste is.

16. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    Super gefeliciteerd!! Hier ook zwanger van een wonderkindje! En echt het voeld zo anders dan als er een heel ziekenhuis gebeuren aan vooraf gaat.

Wens je een hele fijne zwangerschap en geniet zoveel je kan! Voor je weet ben je alweer aan het aftellen!
    Voor ons zijn de laatste loodjes alweer begonnen:p

17. Jennechie

Jennechie Actief lid

28 jul 2014
    235
    0
    0
    Provincie Groningen
    gefeliciteerd!

18. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013