wauw wat onwerkelijk! Ik ben zwanger van nummer 3. Na een moeilijke tijd met veel tegenslagen hebben we weer iets bijzonders om naar uit te kijken het gaat heel zwaar worden maar voor nu ben ik zo ontzettend blij! Nog geen symtomen! Wow foto's van de testen staan in mijn album. Ze zijn nog licht maar is niet met ochtendurine getest. Streepjes verschenen binnen de tijd!
Gefeliciteerd! We zitten in hetzelfde schuitje Morgen officieel pas mijn NOD dus nog wel pril en spannend maar voel me wel enorm zwanger! Jij ergens last van?
Nee alleen veel plassen. Ik merkte het aan de hond. Die deed echt super raar! En roen ik me bedacht dat hij dat in de vorige zwangerschappen ook deed ben ik gelijk gaan testen. Hihi. En chuppie had weer gelijk! Jij ook gefeliciteerd
Honden voelen zo snel dingen aan . Mag ik hem/haar een keer lenen want dat scheelt me heel veel geld aan testen hihi. Beide gefeliciteerd
Gefeliciteerd!!! Hopen dat het "een doorgaande zwangerschap" is! En voor nu lekker genieten en wegdromen bij het idee van 3 kindjes Super leuk! Hoop dat ik binnenkort ook een keer het zelfde nieuws kan posten