Toch wel weer spannend.......

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ik86, 14 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik86

ik86 Actief lid

19 feb 2011
    161
    0
    0
    Het is een heel gek gevoel. We hebben een aantal maanden rust gehad, nadat ik vorig jaar op 14 januari een slechte echo had met 7,5 week zwangerschap. Vandaag dus precies een jaar geleden.

Het hele traject waar we al jaren inzitten werd me echt even teveel. Na de miskraam duurde het een hele tijd totdat mijn baarmoeder leeg was. Na een vakantie hebben we toen nog twee terugplaatsingen gedaan. Maar alletwee zonder dat er een zwangerschap ontstond.

Nu voel ik me na 7 maanden rust en wat gesprekken met de huisarts weer sterk genoeg om te beginnen al vraag ik me wel af van wat nou als ik weer zwanger blijk, dan ben ik vast niet zo onbezorgd als de vorige keer.

Is er iemand van jullie die dit kent, of die ook weer gaat starten volgende maand met ivf?

2. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Hoi!

Wat goed dat je de rust hebt genomen die je nodig had. Het is ook allemaal niet niks wat je meemaakt. Ik heb vorige week di. weer een cryo tp gehad na een jaar stilstaan (begon met het inlassen van een pauze en door een hoop vervelende omstandigheden mocht ik nu pas weer door).

Iedereen ervaart gebeurtenissen anders maar wat je mee maakt tekent je en dat geldt zeker voor miskramen. Het zal spannend blijven, voor jou zeker die eerste 7,5 week maar daarna zal het toch ook wat minder makkelijk zijn dan bij iemand die spontaan zwanger raakt en blijft.

Ik hoop dat deze poging jullie positief nieuws gaat brengen!!

3. ik86

ik86 Actief lid

19 feb 2011
    161
    0
    0
    Jeetje dus is voor jullie ook een hele heftige tijd geweest dus. Spannend weer een tp dus je niet nog een weekje wachten ongeveer. Zal voor jullie duimen. Heb je idd mooi gezegd dat wat je meemaakt je tekent dat is zeker zo.

Hoop dat nu door voldoende rust het weer wat makkelijker word om de rust te hebben na een terugplaatsing. Gelukkig hebben de nog 3 embryo's ingevroren dus hebben nig even te gaan voordat we weer aan een hormoonbehandeling zouden moeten starten.

Jullie succes en sterkte in de laatste wachtweek.

4. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Wel heel fijn dat je nog cryo's hebt. Ik had er nog 6, nu nog 5 :) Ik mag vrijdag bloed laten prikken, 10 dagen na de tp en dan krijg ik 's middags de uitslag. Ik twijfel nog of ik vooraf zelf nog ga testen.

Maar spannend he, weer te beginnen na zo'n tijd. Soms tussendoor even een maandje niets is soms al fijn als je merkt dat het je tegen gaat staan.

Ons afgelopen jaar was echt een drama. Tijdens de pauze ontdekten we een voorstadium bm-halskanker wat moet worden weg gehaald. Ik moest een half jaar wachten op de controle (die was goed, nu in maart weer controle tenzij ik zwanger ben...en blijf ;)) en in de tussentijd onderzoeken laten doen naar de miskramen en diagnose SLE (Lupus) dus moest men daar ook verder in duiken. Nu weer ready to go, mét een scheepslading medicijnen. Toch weer een beetje nieuwe hoop gekregen :D

5. ik86

ik86 Actief lid

19 feb 2011
    161
    0
    0
    Heel heftig voor jullie zeg, Ja en die hoop moet je altijd blijven houden maar dat is soms ook heel lastig. Heel veel sterkte!

Wij hadden 9 embryo's waarvan 1 paar dagen na de punctie teruggeplaatst en 7 ingevroren. Wij gaan er straks ook weer voor. Blijft spannend.

Deel Deze Pagina