Hoi hoi, Ik ben op zoek naar een leuke serie om te kijken, hoeft niet per sé op tv te komen. Suggesties iemand?!
Ik weet niet van welke genres je houdt? Ripper Street, Da Vinci's Demons, Game of Thrones, The River, Zero Hour, True Calling, Jo
Breaking Bad, Sons of Anarchy, Pretty Little Liars, Gossip Girl, The Following, Suits ??? Maar er zijn zoveel leuke series en weet niet waar je van houdt.
Ik volg nu dracula, kwam eerst op hbo maar ik kijk op internet, echt een leuke serie! Oh en vikings is ook echt leuk (vind ik)
+1 ik baal al een week dat wij alle afleveringen al gezien hebben😔 Gelukkig komt er een seizoen 4!
Haha ik heb niet echt een voorkeur voor een bepaalde genre, zal eens op youtube de genoemde series opzoeken. Bedankt voor de tips!
Hier blij geweest met: Breaking Bad Dexter (fantastische serie!) Suits White Collar Six Feet Under Orange is the new black Modern Family Californication The Walking Dead Game of Thrones
The unit (amerikaanse serie over een geheime afdeling binnen het leger). Erg spannend en afwisselend!
Lost X files Alias Ncis CSI new york CSI Miami House The tudors Game off thrones Mcleod's daughters Genoeg?
Breaking Bad The walking Dead Mad men Sherlock Downton Abbey Boardwalk Empire The Americans Game of thrones En wat oudjes: Gilmore girls The X-Files Fringe House