Poging op eigen kosten?? waar ligt de grens

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Miran78, Mar 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. muppettje

muppettje Fanatiek lid

Feb 7, 2010
    1,514
    175
    63
    Ik heb nog gonal-F liggen in de koelkast. Weet niet of je dat gebruikt.

2. mies77

mies77 Actief lid

Apr 12, 2013
    165
    0
    0
    management assistente
    maastricht
    Hi miran78,
    Ik snap wel dat je in een dipje zit en dat de tig teleurstellingen erg zwaar beginnen te wegen. Zo kan het niet verder!
    Je hebt een goed gevoel bij zwolle, fijn maar waarom ga je toch niet eens op consult elders? Amsterdam vumc kan schitterende resultaten voorleggen:
    Zwangerschapsresultaten 2012 - VU medisch centrum
    Wie weet hebben zij een andere kijk op de zaak en kunnen ze je helpen :( Het is heus geen hoogverraad om een second opinion te vragen :)

3. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

Jan 4, 2012
    4,820
    2,679
    113
    Miran je hebt pb.

4. sjak

sjak Niet meer actief

Ik stuur je ook een pb

5. Miran78

Miran78 Actief lid

Apr 4, 2011
    181
    0
    0
    NULL
    Eerbeek
    Hoi Dames,

Toch begin ik nu te twijfelen of we het niet elders moeten doen, men wat een onzekere toestand zeg.
    Nou we gaan deze 4e gewoon doen in Zwolle en mocht ik dan nog het gevoel hebben niet klaar te zijn dan overleggen we wel wat we gaan doen en dan zal ik zeker hier de verhalen allemaal gaan lezen, voor zover ik dat nog niet gedaan heb of gaan vragen naar "succesverhalen".
    Voor mijn gevoel zijn we de afgelopen 3 pogingen ook door gevlogen, als ik er nu op terug kijk natuurlijk, want geloof me toen ik er in zat was dat wel ff anders.
    Voor onze laatste poging gaan we deca, puregon en utrogestan en uiteraard pregnyl gebruiken.
    Dames bedankt voor jullie pbtjes ( dikke knuffels ) ;)

Share This Page