Dag Dames, Ik zit in de wachtweken na mijn eerste IUI. Vorige week woensdag heb ik om 20.30u mijn pregnylspuit (5000) gehad en vrijdagmiddag rond 12.00u kreeg ik mijn eerste inseminatie. Vanaf 's avonds bezig met 3 maal daags Utrogestan op te steken. Ik was derjuist nogal curieus of de pregnyl uit mijn bloed zou zijn (vorige keren na pas 8 dagen). Tot mijn verbazing kreeg ik bijna een spierwitte test! Kan dit zijn dat de pregnyl zo snel al uit mijn lichaam is? En hoe komt dit dan? Het wachten duurt zo lang en je lijkt van alles te voelen maar je lichaam kan je zo voor de gek houden! Ik weet alleen 1 ding; dat ik pokkemoe ben van die utrogestan bollen!!!!
Wij lopen precies gelijk! Ik heb ook woensdag pregnyl5000 gehad en vanaf vrijdag aan de utro. Gister en vandaag heb ik ook getest en die van gister was een tuurstreep dus het kan snel gaan. Die van vandaag had overigens dezelfde streep als gister, dat snap ik dan weer niet helemaal.. Vorige rondes was duidelijk te zien dat de pregnyl uit mijn lichaam ging en de strepen bleven nooit gelijk.. Hopelijk een goed teken dit keer? Ja die utro is zooi he.. De inlegkruisjes vliegen er door heen in deze weken