Nu toch de duivels zijn gekomen.. ben ik van plan om toch ovutesten bij te gaan houden zodat ik niet weeerrrr een jaar bezig ben om zwanger te worden.. Maar wie weet eigelijk hoe je ze het beste kan gebruiken? Kan het ook nu tijdens de menstruatie,, of moet het juist na de menstruatie? En moet je het doen met ochtendurine of juist niet? Wanneer is het het beste? Savonds? smiddags smorgens? Elke dag testen? of anders? Wie kan me een beetje helpen. Edit moderator: verplaatst naar Zwanger worden -> Ovulatie en zwangerschapstesten
hoi, ik heb er nog geen verstand van aangezien ik al 60dgn wacht op min ongi of (bijna onwaarschijnlijk) posi test, maar staat dat niet op de verpakking? Ik weet het ook niet hoor, maar lijkt mij van wel groetjes syl
Hoi. Misschien dat je even bij het subforum ovulatie en zwangerschapstesten kunt kijken. Volgens mij is daar best wel veel informatie over ovulatietesten te vinden. Zelf heb ik ze nooit gebruikt dus ik kan je het niet zeggen. Hopelijk heb je hier iets aan, Groetjes, Krissa
jou regels ook doorgebroken! heb hier op deze site de link hiernaast via prtners ovu-testen gekocht! dus spannend! wij kunnen ze samen gebruiken zie ik bestellen!
het staat idd op de verpakking hoe je ze moet gebruiken. Als je een cyclus van 28 dgn hebt, begin je op dag 10 van je cyclus met testen (dus dag 1 is je eerste menstruatiedag), het testen doe je dan vanaf dag 10 elke dag op hetzelfde tijdstip tussen ongevver 10 en 18 uur, niet met ochtendurine, liefst 4 uur vantevorne niet meer plassen en 2 uur vantevoren niet drinken. wanneer je moet beginnen bij welke cyclus staat alleemaal bij de omschrijving. sensitest en matcare zijn goede ovu testen en te bestellen via internet, volgende dag in huis! succes!