Uitslag BVO: wat duurt dat lang zeg

Discussie in 'De lounge' gestart door muis26, 1 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

Ik heb 9 juli een uitstrijkje laten maken (BVO). En ze had al gezegd dat het heel erg lang kon gaan duren. (in sommige gevallen 10 weken). Maar het is nu 8 weken geleden en ik merk dat ik er toch elke keer aan denk.

Herkennen jullie dat?

Ik kijk elke keer in mijn online dossier of er al iets staat, en als er post is of het de uitslag is. Ben gewoon altijd bang dat het het niet goed is en nu zit ik al 8!!! weken in spanning.

Nog meer mensen bij wie het zo ontzettend lang duurt?

2. muis26

muis26 Fanatiek lid

Nou DIT IS ECHT ENGGGGGGGG

ik klik op verzenden en er valt een brief door dus bus van het BVO hahahahaha.. alles was goed JEEEEOJJJJ mijn roeping is gehoord :D

3. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Wauw haha :p wat een sublieme timing! Fijn dat alles goed is!!

4. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Haha nou timing zeg. Bij mij duurde het ook 7 weken. Ik heb truwens nooit een brief gehad. Alleen telefonisch via de ha assistente.

5. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.185
    23.267
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik ben doktersassistente en heb de uitslag van patienten altijd binnen 2 weken. De administratie loopt bij het bvo wel achter inderdaad. Vopgende keer gewoon huisarts bellen ;)

6. mama2bengeltjes

mama2bengeltjes Fanatiek lid

28 jan 2015
    1.201
    533
    113
    Ik ben ook assistente en wij moeten tegenwoordig al doorgeven dat ze erg lang achterlopen en het meer als 6 weken kan duren voor de uitslag binnen is..

7. Amare

Amare Niet meer actief

Ik had 'm twee weken na het maken van het uitstrijkje, begin juli.

8. Kanarie

Kanarie Fanatiek lid

14 mrt 2014
    1.524
    1.570
    113
    Zuid-Holland
    Vandaag een uitstrijkje laten maken, ze gaf aan dat het 3 weken kan duren, hopelijk geen 10 weken....

Deel Deze Pagina