Ik heb 9 juli een uitstrijkje laten maken (BVO). En ze had al gezegd dat het heel erg lang kon gaan duren. (in sommige gevallen 10 weken). Maar het is nu 8 weken geleden en ik merk dat ik er toch elke keer aan denk. Herkennen jullie dat? Ik kijk elke keer in mijn online dossier of er al iets staat, en als er post is of het de uitslag is. Ben gewoon altijd bang dat het het niet goed is en nu zit ik al 8!!! weken in spanning. Nog meer mensen bij wie het zo ontzettend lang duurt?
Nou DIT IS ECHT ENGGGGGGGG ik klik op verzenden en er valt een brief door dus bus van het BVO hahahahaha.. alles was goed JEEEEOJJJJ mijn roeping is gehoord
Haha nou timing zeg. Bij mij duurde het ook 7 weken. Ik heb truwens nooit een brief gehad. Alleen telefonisch via de ha assistente.
Ik ben doktersassistente en heb de uitslag van patienten altijd binnen 2 weken. De administratie loopt bij het bvo wel achter inderdaad. Vopgende keer gewoon huisarts bellen
Ik ben ook assistente en wij moeten tegenwoordig al doorgeven dat ze erg lang achterlopen en het meer als 6 weken kan duren voor de uitslag binnen is..
Vandaag een uitstrijkje laten maken, ze gaf aan dat het 3 weken kan duren, hopelijk geen 10 weken....