Ja ja ja je punt is na 3 berichten wel duidelijk. Je vindt het stom en kinderachtig. Mag, kan..maar laat anderen het wel lekker leuk vinden. Ieder zijn ding toch
Ja inderdaad. Ik vind het ook leuk en dat er mensen zijn die op de snelweg gaan zoeken is niet mijn probleem.
Ik vind het wel erg ver gaan als er, zoals bij ons, in ziekenhuizen naar Pokemons wordt gezocht. Sorry, hoor, maar dan spoor je toch echt niet. Gewoon op kamers waar patiënten liggen opgenomen! Doe even normaal. Ik snap best dat het leuk is om buiten een interactief spelletje te spelen, maar dat betekent niet dat je niet meer hoeft na te denken, toch? Ik kan mij niet voorstellen dat de bedenkers van dit spel hiermee hebben bedoeld dat alle fatsoens- en veiligheidsnormen overboord moeten worden gegooid. Dit kan nooit goed aflopen op deze manier! Mensen gebruik je verstand en speel veilig en fatsoenlijk! Op die manier is het wel een leuk en onschuldig spel en ook nog gezond voor de calorieën.
Bij ons bij het ziekenhuis staat inderdaad al aangegeven dat het verboden is om pokemon te vangen. Vind het spel erg leuk maar inderdaad wel binnen grenzen.
Ik vind het zo mooi, er zijn een aantal incidenten geweest in Australië zoals in een ziekenhuis, politie bureau en een aantal ongelukken. En heel Nederland reageert er op of de wereld aan het vergaan is en blaast het enorm op. Kom op lieve mensen, een beetje nuchter. Drie kwart van de mensen die het spel spelen doen er echt niet zo achterlijk mee. Die begrijpen echt de fatsoens normen wel. Rationaliseer nu eens een beetje
Mijn man wou het gisteren ook eens proberen. App geinstalleerd en liep naar buiten. Toen kwam onze buurman er al aan. Ben je pokemons aan het zoeken. hahaha Ja hoor een gevangen. In de verte reden een paar jongens op scooter. Ineens hoorden we. Ja ik heb hem!! Die waren dus ook op zoek. Oh wat hadden we een lol erom. Zo grappig.
Ik krijg de app store niet Amerikaans, hopelijk komt de Nederlandse snel. Pokemon heb ik nooit iets aangevonden maar het lijkt me zo leuk om te doen.
Steeds? Ik keek net voor de eerste keer weer omdat ik zag dat ik een reactie had gehad. Ja dan kom ik inderdaad even terug om te kijken of ik terug kan reageren. Maar gaan we daar serieus een discussie over voeren?
Als je even googlet staat er een uitleg op (ik meen) iculture met een stappenplan. Je moet het op je computer doen.
Ik heb gisteravond ook nog even een rondje met de hond gefietst en ik heb er ongelooflijk veel lol om! Ik stond bij een gym en er stond ook een groepje stoere knullen. Zegt er eentje 'wie heeft verdorie mn gym overgenomen?!' dus ik zeg: 'ikke'. Vijf verbaasde gezichten mijn kant op: 'speelt u ook pokemon?! Wat vét!'. Haha! En even later: 'niks persoonlijks mevrouw, maar we gaan u nu weer uit deze gym kicken hoor'. Mooi toch?
Spannend heb ik niet gezegt wel leuker. Snap wel dat sommige het niet leuk vinden... maar dat houd mij niet tegen om te spelen. Kinderachtig of niet.
Bedrijven (en ook ziekenhuizen enzo) kunnen contact opnemen met de maker van het spel en dan kunnen ze erom vragen om uit het spel gehaald te worden. Prima oplossing lijkt mij. Gisteravond nog een heel eind met de hond gelopen, manlief zat maar te wachten thuis 😂 Hond heeft de rest van de avond knock-out gelegen. En ik ben weer mooie Pokemon rijker 😁
En verder eensmet suzzert, door de hype zijn er nu een aantal incidenten geweest maar dat maakt het spel niet meteen gevaarlijk. (Buiten dat het weer eens enorm wordt opgeblazen) Domme mensen zijn gewoon gevaarlijk, of ze nu Pokemon go spelen, whatsappen achter het stuur of de TomTom blind het water involgen.. Incidenten hou je.. En als je het spel stom en kinderachtig vind, heb ik ook DE oplossing: speel het niet! opgelost!