Aargh ken je dat, ben je in de stad winkel in en winkel uit. Je ziet een leuke jurk maar je denkt; ik kijk toch nog even verder En nu wil ik toch die ene jurk maar in welke winkel hing die ook alweer?! Het is een donkergroene met een witte bies aan de zijkant. Een los model met sportieve uitstraling. Google levert bij mij niks op.
Ik denk dat ie van Only is: https://shop.bestseller.com/nl/nl/bc/dames/jurken/t-shirt-jurk-15143254.html?cgid=bc-women-dresses&dwvar_colorPattern=15143254_PineGrove_599653
Herken het probleem. Is het misschien Sams ? Was het een bekende winkel of misschien een noutique achting iets
Nee niet van Only. De bies was breder en volgens mij zat er iets van een zwart in. Ik ben zoveel winkels in geweest, van goedkoop tot duur. Ook echt geen idee wat het jurkje in prijs deed. Hartstikke stom ook!
Nee ken ik niet, ik koop het dan met het idee kan het ook weer terug brengen wat ik nooit doe. Mijn schoonmoeder is wel zo tot frustratie van mijn schoonvader. Erg grappig.
Zoals je hem omschrijft is het een jurkje uit een winkel die ook soort van marktkleding verkoopt. De jurkjes zie op op fb ook veel voorbij komen.
Nee ineens kreeg ik de ingeving. Ik had hem gezien bij Men@work. Maar online zie ik hem niet meer. Ook geen idee van welk merk.