Ja, behoorlijk wat. Ook veel die ik nog niet had en een stuk of 5 shinys. M’n zwager speelt het ook en die had vandaag 22 shinys, niet normaal Morgen raids! Jij ook?
Ja, ik vond het een goede eerste dag! Ik denk ongeveer 20 nieuwe en 6 shinys. Jullie mogen mij inviten hoor voor raids
Aangezien mijn dochter ineens helemaal fan is van pokemon, heb ik de app maar weer eens gedownload. Moet er wel weer ff inkomen. Maar ik heb gisteren haar favoriete pokemon eindelijk kunnen vangen, Pikachu.
Hier gisteren 32 shiny. En niks nieuws qua pokemon. Vandaag stuk of 7 shiny tot nu toe en al aantal raids gedaan maar nog niks leuks uit, pasjes nu bijna op haha, geen zin meer er op uit te gaan dus spelen thuis dus dan is shiny minder en sws vandaag lagere shiny kans
Haha ik volgens mij ook aan jou! Misschien weet jij dat? Als ik iemand wilde invite dan kan je maar max 5 mensen een invité sturen, maar sommige raids moet je gewoon met meer dan 5 spelen, nu zag ik regelmatig dat er toch meer dan 5 in zo’n raid zat, hoe doe je dat? Heb ergens gelezen dan je kan joinen bij een raid maar kan nergens vinden hoe je dat dan moet doen
Ik heb er niet zoveel verstand van maar ik weet ook dat er dan plaatselijke spelers mee kunnen joinen als ze in de buurt zijn van een raid. Hebben jullie ook rare candy? Ik heb er nu 65 maar nog even geen idee aan wie ik ze wil uitgeven.
Oh ja dat zou kunnen. Was vandaag met m’n zoon naar een gym gelopen en had ook de telefoon van m’n man mee, op alle drie de telefoons konden we mensen inviten, dan kom je er natuurlijk wel aan. Ik had al veel Candy, deel heb ik uitgegeven aan Eeve en die geëvolueerd naar Kira. Ben nu de Candy aan het sparen om magikarp te evolueren
Nee, heb m nu niet ingesteld als buddy. Kan ik van de week wel even doen, helemaal niet aangedacht! Moet nog ruim 200 Candy’s
Het was een heerlijk event. Ik heb alle legendary pokemon die ik nog niet had kunnen vangen door raids. Op 1tje na, Uxie. Ik heb volgens mij een aantal van jullie zien mee doen en en een aantal invites gehad, bedankt! Mijn zusje heeft ze ook allemaal, dus we hebben samen een heerlijk weekend gehad. Niet zo heel veel shiny pokemon zaterdag, maar wel weer wat nieuwe erbij.
Een raid kun je met maximaal 20 mensen tegelijk doen, hiervan kunnen er maximaal 10 mensen remote mee doen en je kunt per persoon/account maximaal 5 mensen inviten. Haha een heleboel maximalen zitten er dus aan. Maar dat is waar het in basis op neer komt, wij hebben in de ochtend even een rondje gedaan met een aantal en dan worden er willekeurige invites uitgegooid maar ben je sws al wel moet genoeg mensen om hem te doen. Kreeg een aantal keer "klachten" dat invites niet mee konden doen omdat de lobby vol zat. Ik heb geen idee of er mensen van hier mee hebben gedaan, zoon speelt zelf en invite gewoon online mensen en dan ziet hij wel of er iemand joint. Hier qua legendarisch helaas geen nieuwe shiny erbij, en wij spelen geloof ik te fanatiek want hebben niet 1 nieuwe pokemon gevangen . Maar al met al leuke dagen gehad, mooi weer, lekker op pad geweest, veel bekenden tegengekomen van de raid groep en even mee bij gekletst, dus geslaagde dagen gehad.