Ja idd, die is ook grappig ! Ik hoop snel nog een alolan vulpix te krijgen, heb er al 1 maar wil er 2 hebben voordat ik er een ga evolven.
Jeetje zeg, ze dwingen je bijna om vrienden toe te voegen want je kunt de gifts niet weggooien zie ik.....
Hoi Nelta, ik heb jou even een request gestuurd want dan kom ik van mijn gifts af Ik heb dezelfde nick als op zp.
Ik houd me ook aanbevolen hoor! 3027 7882 7761 Ben heel blij met al die gifts! Je kan dezelfde persoon volgens mij maar 1 gift per dag sturen.
Oh ben even alle pagina's aan het afgaan opzoek naar code's dus als je een uitnodiging krijg ben ik het mijn code is 9319 3488 0945 en ben level 37 mijn naam is trouwens vlinder82
Ik wil ook vriendjes Mijn code is 0434 2199 4691 Naam is Faychip Ik ga ook even wat uitnodigingen rondsturen.
ik speel ook nog steeds , heb in de zomer van 2016 regelmatig in kijkduin gezeten .. Nu level 27 en mijn naam is pokymar 77 en mijn code is 3990 7728 0453
ik ben ook iedereen aan het uitnodigen, mijn naam eindigt op 83 leuk nog veel pokémon spelers! We spelen in het dorp met een redelijk vaste club, maar ben niet mega actief.
Ik heb alleen niet zoveel gifts dat ik meteen iedereen kan sturen maar ik zal wat actiever verzamelen haha.
Ik heb inmiddels 20 vrienden Ik kan helaas niet iedereen elke dag cadeaus sturen maar ik doe mijn best!
Ik heb nu 17 vrienden maar mijn cadeaus zijn ook op En onthouden wie ik wat en wanneer heb verstuurd is ook een dingetje