Hoi iedereen, Mijn vriend en ik waren er eigenlijk over uit: we zouden ons meisje Norah noemen. Ik ben zelf Arabisch (mijn man half Nederlands, half Antiliaans) dus we wilden haar Arabische roots in haar naam laten doorschemeren. Maar nu twijfelen we allebei heel erg, omdat we de naam Kenza ook heel mooi vinden. Ik neig iets meer naar Norah, maar vind Kenza ook heel mooi én het komt veel minder vaak voor dan Norah. Wat vinden jullie?
Norah. Jammer dat deze steeds vaker wordt gegeven, maar wel begrijpelijk want het is een leuke naam Kenza vind ik heel hard klinken, ik hou van zachtere namen.
Norah is echt uitgekauwd maar vind hem wel mooier dan Kenza Wegens de populairiteit zal t forum hier ook vooral voor Norah gaan
Norah en niet omdat het bekender is. Maar omdat dat van deze twee mijn voorkeur heeft. Ik vind het geen geweldige naam, maar wel ok. Noura vind ik heel mooi, maar weet niet of dat Arabisch is of alleen Marokkaans. Ik vind Kenza een harde klank hebben en vind dat niet mooi bij een meisjesnaam.
Beide leue namenk, maar vind Norah het leukst. Vind het zonder H misschien nog wel leuker... Nora Ow en dat het veel voorkomt zou ik me lekker niks van aan trekken
Ik vind Nora(h) ook heel mooi, ondanks dat hij populair is eigenlijk want ik vind bijzondere namen juist wel leuk Maar ik vind de klank van Nora gewoon heel mooi. Noura vind ik trouwens ook mooi, en is inderdaad wat bijzonderder.