Onverklaarbaar bloedverlies, wie ook?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mars, Mar 10, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mars

Mars Actief lid

Feb 11, 2007
    160
    0
    0
    Wie heeft er ook in het begin van de zwangerschap wat onverklaarbaar bloedverlies gehad?

Ik had eergisteravond bij het afvegen een lichte verkleuring dacht ik (dacht eerst nog even dat het van achter kwam :oops:) Nadat ik het papiertje iets meer naar binnen deed zeg maar zat er wat roze/rood bloed om mijn papiertje, niet veel, denk de hoeveelheid van de grootte van een 2 euromunt. Ik was echt onwijs geschrokken, en 5 minuten later ben ik weer naar de wc gegaan om nog eens te kijken, maar toen zag ik helemaal níets meer, sindsdien helemaal geen roze/rood en/of bruin verlies meer gehad.

Kán dit wel of is dit echt een teken dat er toch iets niet goed is van binnen? Dinsdag mag ik voor een echo (die afspraak stond al) dus wat dat betreft heb ik dinsdag uitsluitsel. Ik weet gewoon niet wat ik er van moet denken :(

2. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    1,156
    0
    0
    misschien is er een adertje gesprongen? kweet het ook niet ik zou dinsdag afwachten en als het nu al weg is betekend het meestal niet zoveel hoor als het blijft aanhouden en echt rood word wel

3. Mars

Mars Actief lid

Feb 11, 2007
    160
    0
    0
    verder niemand :( :cry:

4. Danique

Danique Bekend lid

Nov 19, 2006
    572
    0
    0
    ik heb het vorige week en vandaag gehad, ik zou me er niet zo heel druk over maken als ik jou was, waarschijnlijk is je baarmoeder aan het opruimen en dan kan je wel eens wat oud bloed verliezen.

Als je je echt zorgen maakt bel dan met je vk, die kan je vast geruststellen.

5. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

Dec 5, 2006
    2,143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Ik heb meerdere keren wat bloed of bruinverlies gehad en ben nog steeds zwanger. Je bloedvaten zijn veel kwetsbaarder nu je zwanger bent. Het kan ook nog een diepere innesteling zijn.
    Zolang je geen krampen hebt en stolsels verliest hoef je je echt geen zorgen te maken.
    Succes!

6. babytje

babytje Bekend lid

Jan 9, 2007
    926
    0
    16
    ik heb sinds een paar dagen oko licht roze bloedverlies en vooral komt dat er 'sochtends uit, verder de hele dag wat bruin, maar niet elke dag! Ik heb een schimmelinfectie enik heb het gevoel dat het daar van komt, dat ik van binnen wat beschadigd ben ik moet ook creme inbrengen waardoor ik msschien iets beschadig, ik ben donderdag voor extracontrole geweest omdat ik het niet vrtrouwde, door die schimmelinfectie heb ik namelijk/waarschijnlijk ook buikpijn. ik heb donderdag hartje gehoord, maar zi mij ook niet echt lekker hoor.
    Ik moet nadat ik klaar ben met de creme vanavond dus en daarna nog twee dagen wachten als k dan nog bloedverlies heb moet ik terug bij de vk komen.
    Maar ja je hoort wel vaker dat vrouwen tijdens de zwangerschap doorbloeden ook al is het maar een beetje, maar ik weet ook maar al te goeed dat het beter voelt voor jezelf als je niks verliest.
    als je niet prettig voelt getwoon bellen naar je vk! Succes

7. Mars

Mars Actief lid

Feb 11, 2007
    160
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties, ik ging al bijna denken dat ik hier echt alleen in was. Ik loop bij de Gyn en die is er maandag pas weer, dus ik wacht rustig tot dinsdag, dan staat mijn afspraak toch al. Ik heb gelukkig na die ene keer niets meer verloren aan rood/roze of bruinverlies, dus ik heb positieve moed.

8. shannen

shannen Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    1,410
    0
    0
    Hoi Mars,

Ik heb sinds donderdag een een beetje bloedverlies.. Eerst donderdag bijna niets rozig maar wel heel erg geschrokken en gisteren was het wat bruinig en tegen half 7 echt helder rood bloed ben echt heel erg geschrokken en het was ongeveer een inlegkruisje vol snacht verder niets gehad inlegkruisje was schoon, nu nog steeds bij het afvegen iets bruinig...

Ik hoop voor je dat het niets is meis, duim duim...

Ik wil maandag graag een echo om te kijken of het nog goed is..

liefs Shannen

9. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

Feb 21, 2006
    1,439
    1
    0
    Delft
    ik ben nog 2 keer ongesteld geweest, wist niet dat ik zwanger was

10. Pam

Pam Actief lid

Aug 14, 2006
    275
    0
    0
    Ik heb het 4 weken terug gehad..
    Na de gemeenschap begon ik ineens te bloeden..
    De volgende ochtend nog steeds bloed bij afvegen dus ik de vlos bellen en ik moest wachten tot de avond of het dan was afgezakt.. zo niet moest ik komen voor een echo..
    s'avnds was het godzijdank over!
    Daarna heb ik het nog 1 keer gehad en 1 keer een soort haarvaatje..

Het kan soms voorkomen, zolang je niet blijft bloeden en het niet heftig is, zonder buikpijn niks aan de hand..

11. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

ik denk als het door was gegaan met bloeden dat je dan naar de dokter zou moeten gaan!

ik werd 2dagen voor dat civan geboren werd ongesteld, ik zat helemaal in paniek en dacht dat er iets mis zou gaan, nu bleek dat er meer vrouwen zijn die dit krijgen een paar dagen voor de baby komt.

12. Mars

Mars Actief lid

Feb 11, 2007
    160
    0
    0
    Shannen, ik hoop dat bij jou ook alles goed is. Ik hoop dat je morgen voor een echo mag, die onzekerheid is niks hé, succes!

13. Mars

Mars Actief lid

Feb 11, 2007
    160
    0
    0
    Ik wilde even laten weten dat het bloedverlies niets slechts te betekenen had..... sterker nog, we hebben 2 kindjes mét een kloppend hartje gemaakt

14. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    2,823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    hoi hoi ik heb het ook gehad hoor!
    zo erg zelfs dat ik naar het zh moest gaan om te controleren ik denk dat ik een week of 13 ofzow was weet het niet meer precies..

we lagen op bed, en ik voelde al wat wegvloeien dus ben gaan kijken en ja hoor allemaal bloed zat helemaal onder , ik plastte roodbloed en als ik het wegveegde kwamen er stolsels uit!

dus de vk gebeld en ik kon gelijk naar het zh, hartje gehoord dus gelukkig was alles g oed... waar het vandaan kwam weten we nog steeds niet..

en toen ik thuis kwam wilde weer gaan liggen , lag heel mijn bed onder het bloed :( heb echt hevig bloedverlies gehad..
    we hadden geen sex gehad die avond, en ik moest ook niet hevig drukken tijdens de grote boodschap..

maar ja ben nu al 27 weken dus alles zit hartsikke goe dbij mij ;)

15. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

Jan 21, 2006
    3,478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik heb het ook een paar keer gehad in mijn zwangerschap.
    Achteraf gezien was het helemaal niks ergs.
    Ik hoop voor je dat het niks ergs is,en probeer daar ook niet vanuit te gaan.
    Als het bloedverlies is gestopt dan hoef je je denk ik geen zorgen te maken.
    Bij mij was die kleine bloeding omdat het vruchtje toen steviger ging innestelen in mn baarmoeder.
    Kon een bloeding geven zeiden ze.

16. SilviaB

SilviaB Lid

Feb 5, 2007
    10
    0
    0
    Hoi
    Hier ook niets ergs aan de hand, hoor.

Ik kreeg in week 6 opeens bloedverlies, paniek alom (na mk) en wij naar de gyne gegaan. Daar zag ze dat er nog een bloedklontertje in mijn baarmoeder 'rondzweefde' en dat kwam er met beetjes uit...
    Heb het nog een weekje gehad en that's it :)

Maar ik kan heel goed geloven dat je er niet gerust in bent. Gewoon even naar de gyne, kan al veel soelaas brengen ;)

17. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs

O geweldig! Nou nu lekker gaan genieten hoor, wat zeg ik, dubbel genieten!

18. Pam

Pam Actief lid

Aug 14, 2006
    275
    0
    0
    Gefeliciteerd! Wat leuk zeg 2 wondertjes!
    Geniet ervan meid!

groetjes pam

19. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Ik heb dus ook af en toe bloed verlies.
    Dan gaat het weer een aantal dagen goed, en dan heb ik weer wat.
    Het is nooit veel, en heb ook geen buikkrampen.

Heb wel al een week last van maagpijn.

Bel maandag toch even de Gyn.

Maak me echt ongerust.

20. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Heb zelfs vrij veel en vaak bloedverlies gehad, maar baby doet het goed, dus...

Als je ook na het vrijen al wel eens bloedverlies had bijvoorbeeld, kan het zijn dat je er gewoon zeer gevoelig voor bent. En je baarmoedermond is nu extra doorbloed. Bij sommige vrouwen zitten de adertjes dan tot buiten de baarmoeder. Bij mij is dat zo.

Maar als je je echt zorgen maakt, altijd even bellen met arts of VK.

Succes!

Share This Page