hey meiden, sinds gisteren heb ik de bijnaam Hangbuikzwijntje gekregen nu vraag ik me af of jullie ventje ook zo geinig zijn en je plots vergelijken met een ander dier. groetjes
kamerolifantje Berlinerbolletje Buikje op beentjes bakoventje maar eeh allemaal lief bedoeld natuurlijk!
Mijn man zegt tegenwoordig vaak bolle tegen mij. (Waarop ik vlug boos toevoeg) Mijn aangetrouwde neef noemt me of broedkip of legkip Dat is minder
Mijn vriend noemt me gewoon als altijd. Nooit met een andere naam of naam van een dier....dat zou ik persoonlijk ook niet pikken.
@ ponyville, ooh het is idd schattig bedoeld ander zou het verkleinwoordje er niet achterstaan he @1ste op komst: ik zou je neef een goei pak op z'n broek geven ja. Wij leggen toch geen eieren hahaha
@ ponyville, ooh het is idd schattig bedoeld ander zou het verkleinwoordje er niet achterstaan he @1ste op komst: ik zou je neef een goei pak op z'n broek geven ja. Wij leggen toch geen eieren hahaha
hoeft ie niet te proberen..........ik ben volledig "ontoerekeningsvatbaar" op het moment en zal er dus ook niet op worden aangekeken indien er gevolgen voortvloeien uit deze "geintjes".............
mijlpaardje , olifantje, professor dikbuik en ik wil er wel boos om worden, maar als hij er dan zo vrolijk bij kijkt moet ik eigenlijk alleen maar lachen.
gisteren kreeg ik ineens een sms'je met 'lieve moeder'...klinkt echt verschrikkelijk vind ik. Maar ja, was grappig bedoeld.. Maar we wisten nog maar 2 weken dat ik zwanger was, en toen schreeuwde mn vriend al heel blij toen hij thuis kwam van zn werk 'papa is thuis!', dat vond ik wel weer schattig
oh af en toe moeke of speklap haha en soms zegt ie dat ik als een pinquin loop (is ook zo haha) Maar goed wij doen dat heel vaak, elkaar beetje klieren! Ik weet ook gewoon dat hij mij gewoon wil klieren en dat ie trots op mijn buik en de kleine is!
ohoh...hihi ik vind ie bijnaampjes juist hardstikke lief, ik weet dat ie het goed bedoeld en als je niet tegen een geintje kan vind ik je persoonlijk een beetje zielig, je weet toch dat ie het niet meent? Mijn vriend heeft ook aardig figuur dus misschien dat dat scheelt ik denk dat alleen erg onzekere mensen over zo'n bijnaampje vallen mij doet dat niets...
hihi, ik vindt het ook zo schattig, mijn mannetje roept af en toe 'buikie' naar me als ik weer zit te aaien over dat kleine bolletje. Hij heb zelf ook geen kleine, maar bij mij zit er echt 'iets' in