Ik word echt langzaam gek, ik moet over een half uurtje de huisarts bellen om de uitslag te krijgen van een punctie die ik heb laten doen (ik heb een vergrote en veranderde lymfklier in mijn hals). En dat half uur duurt nu al eeuwig!!! Aan de ene kant denk ik dat het wel mee zal vallen, maar aan de andere kant weet je het nooit. Zo'n punctie doen ze natuurlijk ook niet voor niets... Bleehhhhh!!!
Wat spannend. Normaal is een half uurtje zo om maar in jouw geval kan ik me goed voorstellen dat het dan heel lang duurt. Ik zou gewoon ff een half uurtje achter zp zitten, en je gedachten op 0 zetten... Ik hoop dat de uitslag goed is. Sterkte!
Oh, bah, wat naar! Maar, misschien een schrale troost, maar 9 vd 10 keer als ze iets ergs vinden bij bloedonderzoek of een punctie dan wordt je gebeld vóór de datum dat je zelf mocht bellen. Op 1 of andere manier heb je dan de uitslag altijd veel sneller. Mijn moeder liet een keer bloed prikken vanwege veel en hardnekkige blauwe plekken en zou na een week mogen bellen voor de uitslag. Dezelfde middag is ze met spoed opgenomen in het ziekenhuis Ze zijn dus wel snel, alleen de administratie duurt vaak lang, denk ik.
Thnx voor de berichtjes! Helaas heb ik de uitslag nog niet... De praktijk blijkt gesloten te zijn op woensdagmiddag Wist ik helaas niet, anders had ik vanmorgen even gebeld... Nu dus morgenochtend bellen.
ow balen meid hopelijk krijg je morgenochtend een goede uitslag... en is hij ook écht binnen. Hou een slag om de arm he; dat het misschien niet helemaal duidelijk is en dat ze nog verder moeten kijken. sterkte met wachten, hopelijk heb je wat afleiding vandaag verder!
ten eerste sterkte! en ten tweede meestal als ze echt iets vinden bellen ze eerder dan afgesproken was bij me tantes zo en bij me nichtje hadden ze vrijdagochtend de scan gemaakt en vrijdagavond werd al gebeld dat ze direct naar nijmegen moest omdat ze n hersentumor zo groot als n golfballetje had! dus hopelijk valt het mee voor jou en is het niets
Thnx voor het duimen, ben dus vanmorgen even langs geweest bij de ha. De uitslag was er nog steeds niet De assistente zou het wel in de gaten houden en eventueel mij bellen. Maar goed, morgen moet ik dus weer even langs... Argghh, echt superfrustrerend dit zeg!
Dank voor het duimen meiden! Heb nu eindelijk de uitslag gekregen, het is een goedaardige reactieve lymfklier. De assistente gaat nu even met de ha overleggen om te zien of er nog iets moet gebeuren, maar ik denk dat ik sowieso maar een afspraak maak. Wil wel weten waar ik nu mee te maken heb. Maar voor nu ben ik wel gerustgesteld!!!
Gelukkig! Ze hebben je wel even flink in spanning laten zitten he! Ik zou zelf inderdaad ook nog even naar de huisarts gaan, om het even te laten uitleggen en te bespreken!!