Ben op zoek naar een driewieler loopfiets, dus zonder trappers. De puky vind ik op zich best klein, en als je kind te ver naar voor gaat dan kantelt het fietsje. Nu zag ik de bunzi bij toys xl, filmpje gekeken, maar weet niet of het wat is. Iemand ervaring. Zie ook vaak die houten, maar wil er eentje voor buiten, of kan dat ook met die Dus graag goede ervaringen voor een fijne driewieler loopfiets Bvd
die houten kun je prima buiten mee. Wishbone bike is een loopfiets die van drie naar twee wielen overgezet kan worden. Dus als je kindje ouder is heb je daar nog steeds plezier van. Nadeel is wel dat ze erg prijzig zijn....
over de wishbone, de prijs is enkel een nadeel omdat het om een groot bedrag in 1x gaat. Ik denk dat je uiteindelijk net zo duur uit bent als je nu een driewielloopfiets koopt die mss volgend jaar te klein is. Dan kun je een tweewielloopfiets kopen maar mss kan je kindje dat dan nog niet en dan moet je nog een groter driewielding kopen en een jaar later mag je dan een tweewieler kopen. Wij hebben de wishbone en zijn er al bijna een jaar erg blij mee! Voorlopig kunnen we er nog mee vooruit en aangezien onze zoon niet zo'n denderend evenwichtsgevoel heeft is het helemaal ideaal!
Ze is 1,5 maar de pukylino is al bijna te klein, je hebt ook nog een grotere puky, maar weet niet dat zoveel scheelt Een gewone loopfiets hebben we al staan. En idd de puky is vier wielen hihi
Ja de hoogte is 22 cm of 24 cm, hoogte van zadel Vind ook vaak dat de voetjes tegen de achter wieltjes komen bij veel fietsjes Mss toch even gaan passen in een winkel
Hier een puky voor binnen en de wishbone bike voor buiten... Puky werd ze erg vies op broek en schoenen onder de modder door die gekke wieltjes. Wishbone is heerlijk ding.. Nu nog met 3 wielen, straks 2... Als je goed zoekt worden ze soms op mp aangeboden! Grtz.
Hier voor de puky pukylino voor de jongste en hij vindt het super! Hij rijdt er de hele tuin mee door. De Puky heeft inderdaad ook nog een grotere, de wutsch.