Tja het onderwerp zegt het al.. wat zijn jullie favoriete namen die beginnen met de letter 'G'? Zowel voor meisjesnamen als voor jongensnamen.. ben op zoek naar nieuwe inspiratie
voor een jongen vind ik dan.. gino wel leuk of meisje gina.. ben verder niet zo goed in namen met de g hahaha.. succes
Ons zoontje heet gelani (djulanie) Voor meisjes gabriëlle/gabriëlla, gianna, gaby Voor jongens nog giani, georgio
Jongen: Gijs Guus Gideon Gilles Giel Geert Meisje: Gabrielle/a Guusje Genevieve Gemma Gerdien (op 't eerste gezicht erg ouderwets, maar ken een meisje dat zo heet en dan ineens best hip!) Gina Grietje D) Gwendolynn Git(h)a Goedele Grace / Grazia
voor een meisje vind ik leuk: "g" uitgesproken zoals in het Engelse woord "great": Gwen, Gwenda en Gwendolin/Gwendolyn Gaja Glenda Gonda Gwindi (mooie betekenis: Germaans: "wij willen jou") Grace Gladys Gloria (gesproken met "Dj..."): Gemma Geneviève Georgine Ginevra (Ginny) Giselle / Gisèle Giulia met Nederlandse "g": Gismara Guusje Gerda voor een jongen vind ik leuk: met Nederlandse "g": Guus Gijs Gerrit niet met Nederlandse "g": Gero ("g" zoals in Engels "great") Gavin Gideon andere suggesties: Giovanni Guido Gordon Greg / Gregory Gyles Gunter Gary Gene Genaro Gilbert Giles Geronimo ("Djeronimo") George G(h)islain(e) Gianna Gia Gioia Gesa Gabriella Galina Geeske Grietje Geseke Gesine / Gesien Geva
Grappig, ik vind Gideon juist leuker als je 't op z'n Hollands uitspreekt, dus wel met die harde G. Smaken verschillen duidelijk.
Niet zo zeer mijn favo namen, maar wel wat inspiratie: Jongensnaam: -Guido -Gijs -Guus -Gie -Geert -Gidon -Giles -Gary -Govert Meisjenamen: -Gerdine -Guusje -Gina -Gigi -Gitte -Goedele -Gwendolyn -Gwen -Giny Succes!