Vandaag bij de tandarts geweest omdat ik last had van mn kies. Geen gaatjes te vinden op de fotos,gelukkig. Wel zagen ze slijtage. Dat is gevuld (was ook niet diep) Alleen nu komt t... Heb nog steeds pijn . Is dat normaal?
Ja had ik wel een tijdje na een (diepe) vulling. Niet de hele tijd, maar wel met dingen eten. Is wel vanzelf overgegaan. Schijnt erbij te kunnen horen met een (witte) vulling.
Ik heb helaas ontelbaar vaak gaatjes moeten laten vullen en heb wel enkele keren gehad ja die pijn. Duurt bij mij max. een week.
Ooh, dan heb ik altijd al geluk gehad denk ik. Ik heb bij een nieuwe vulling nog nooit ‘na-pijn’ gehad (soms wel even wennen aan het gevoel/het nieuwe stukje ‘tand’, maar echt pijn nog nooit). Goed om weten dat dit dus wel mogelijk is en dan toch onschuldig kan zijn. En nu maar hopen dat ik het hier niet gejinxt heb door te zeggen ‘ik heb nog nooit...’. Dat durven al eens gevaarlijke uitspraken te zijn
Hier helaas nog altijd pijn. Voelt als een stekende/zeurende pijn. Vind het zo gek want er is niet geboord, alleen gevuld.
Ik heb dat ook gehad op donderdag gevuld zondag viel ik bijna flauw van de pijn en evenwichtsorgaan was in de war. De pijn heeft ruim 2 weken geduurd.
Heb je misschien last van ontstoken tandvlees? Dat kan namelijk ook een zeurend gevoel geven. Hopelijk gaat het snel beter!