Wie kan mij helpen, computervraag

Discussie in 'De lounge' gestart door januari2010, 8 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. januari2010

januari2010 Niet meer actief

ik heb 3 flimpjes gemaakt met mijn iphone van camerabeelden van ons bedrijf waarop een aanrijding te zien is, deze beelden moet ik overhandigen aan de politie maar ik weet niet hoe ik ze moet omzetten naar een 'normaal' programma.

Ben helaas niet zo handig met de computer, nu heb ik bestandjes van apple maar die kan ik dus niet afspelen.

Hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel en mij even wilt helpen!

Bedankt

2. Samba2013

Samba2013 Bekend lid

27 jan 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    als het goed is kun je ze gewoon afspelen met quicktime..en dat kan op een gewone pc ook

mischien als je er eentje opent in quicktime dat je dan kunt kiezen voor opslaan als..en dan een ander fotmaat kiezen

en anders even googelen op de *naam van de extensie* en converteren naar mpeg

3. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    iPhone aansluiten op je laptop met kabeltje. Naar mijn computer, naar de schijf van je iPhone en dan zie je daar de bestandjes tussen je foto's staan. Die bestandjes selecteren met rechtermuisknop kopiëren. Dan naar een memorystick gaan op je computer waar je hem op kan plakken. Als je er niet aan uitkomt vraag dan of zij je erbij willen helpen.

4. januari2010

Het is inmiddels gelukt om ze op een stick te krijgen alleen als ik het bestand afklik zie ik alleen zwart beeld maar hoor ik het wel het geluid....

O, wat ben ik slecht met dit soort dingen

5. januari2010

Hij opent hem dan in de quick time Player

6. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Als je hem zo kopieer zou het goed moeten zijn

7. januari2010

Weer opnieuw vanaf mijn telefoon gekopieerd maar zonder succes. Wat een gedoe! Nu maar een converter zoeken op internet.

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Gewoon aan de politie geven; de digitale politie heeft het binnen 3 seconden afgespeeld ;)

9. januari2010

Ja dat lijkt mij ook! Ik krijg hier echt een punthoofd van ;)

10. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Maar moet je er wel beelde bij hebben. Kan je niet de originele beelden opvragen of op cd zetten? Hebben ze ook liever ook ivm kwaliteit :)

11. januari2010

Net kreeg ik weer wel beelden te zien. Il heb ook originele maar op de hardddisk, en daar afhalen is nog meer gedoe. Filmpje met iPhone was voldoende?!

12. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Haha ok ik hoor het al, flink stoeien :D dan zou ik hem eerst zo geven als je af en toe wel beeld heb kunnen ze er wel iets mee. En als het echt niet lukt vraag dan of ze even langs kunnen komen om je erbij te helpen

13. januari2010

Het is op de filmpjes die ik met telefoon gemaakt heb, echt duidelijk te zien en dat was voldoende. Ze komen vanavond langs dus dan kan ik vragen of het goed is. De beelden blijven nog ongeveer een maand op de hardddisk staan, mochten ze meer nodig hebben dan neem ik aan dat ze ons weten te vinden.

Het gaat er vooral om dat de automobilist ontkent dat er iets gebeurt is maar op de film staat dus iets heel anders....

Deel Deze Pagina