Kamer huren regio Gelderland / Drenthe ??

Discussion in 'De lounge' started by Kim89, Jan 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kim89

Kim89 Lid

Aug 9, 2011
    19
    0
    1
    Student
    Leiden
    Hee Dames,

Ik wordt bijna 21 en heb besloten om het even allemaal anders te gaan doen! Op moment woon ik in regio Leiden, en heb besloten om de kant op te gaan van Gelderland misschien zelfs wel meer omhoog richting Drenthe. Mijn beide exe komen uit die omgeving en voel me daar altijd meer thuis als hier, en je moet van het leven genieten natuurlijk en als dat hier niet lukt... In de regio Gelderland denk aan Arhnem etc of wat meer omhoog, wil ik dan gaan werken en ergens een kamer huren. Zijn er hier meiden uit die regio die ervaring hebben met het huren van een kamer? Ik ben namelijk benieuwd hoe de prijzen daar een beetje zijn voor het huren ervan, want hier is dat namelijk echt niet te betalen. En mochten jullie ergens een kamer weten, let me know ;)

Liefs

2. jongmam

jongmam Bekend lid

Jul 17, 2009
    817
    177
    43
    Female
    Verzorgende-IG
    Ik woon zelf in de buurt van Arnhem (Rheden saaaaaai gaaaap) maar niet op kamers.
    Maar je kunt je gratis inschrijven bij Entree en kijken naar de prijzen voor kamers en natuurlijk reageren.
    Verder kan ik je niet helpen ;).

3. Kim89

Kim89 Lid

Aug 9, 2011
    19
    0
    1
    Student
    Leiden
    Haha toevallig ook wat in Rheden gezien, maar dat is dus saai zeg je :p Bedankt voor de site!

Share This Page