het bed moet op 80 CM hoogte staan. Als je bed niet op klossen kan moet je zorgen voor een ander bed... Je kan eventueel een 1persoonsbed op klossen zetten. Dit is voor de kraamweek. De VK en de kraamzorg moeten ook jou controleren van onderen. Groetjes Debby
Ja, als je in bed ligt.. Ik heb geen moment in bed doorgebracht.. (behalve dan om 's nachts te slapen)
Bij ons werd verteld dat het bed minimaal 65cm hoog moest zijn. We hebben ons logeermatras onder ons normale matras gelegd (klossen kan bij ons ook niet), en zitten nu aan bijna 70cm. Schijnt hier voldoende te zijn...
ik heb ook niet veel op bed gelegen, maar ze moet het toch ook verschonen en de controles voert ze toch ook ook uit op bed? Als je bv geeft terwijl je ligt op bed kan ze je ook makkelijker helpen met aanleggen enzo Weet niet hoe het bij jou zat maar ik had het voor mijn kraamhulp erg lullig gevonden als mijn bed niet hoog stond. Dan ahd ze continu al dat werk bukkend moeten doen... Plus, hier mogen ze dan ook weigeren om je te helpen! Dat risoco wil ik niet nemen hoor...
heb ff gekeken op de papieren , het bed moet 80cm extra verhoogd worden.. is niet dom hoor , wist het in het begin ook niet maar ik kon de klossen voor 3 maand lenen (zonder kosten) van het gemeentehuis ...
voor de mensen met een boxspring achtig bed(laten we het zo noemen) mijn vriendin heeft haar bed op bier kratten staan omdat zeook zaten met een midden poot
o god, wij kunnen onmogelijk ons bed verhogen. kunnen al geen klossen onder en manlief is vrij zwaar waardoor we door het bed zouden gaan als we het verhogen. er is nu al overal steun aangebracht
HI, Bed op klossen/kratten is zowiezo verplicht voor de kraamhulp.... (Arbo) Indien je bed niet omhoog staat mag deze namelijk weigeren om t bed te verschonen of om jou te onderzoeken... (om haar rug te sparen!) Kraampakket heb je ook nodig.. en kun je meestal bij je zorgverzekering aanvragen.. die vragen dan of je thuis of in het ziekenhuis bevalt... in een pakket voor thuis schijnt meer in te zitten, maar de dingen die in zo'n pakket zitten heb je echt nodig... Bijvoorbeeld, kraamverband... onderleggers voor op je bed.. zeiltje voor op je bed (4 weken voor de bevalling, mocht je water breken) en nog wat dingen.... dus even informeren bij je zorgverzekering of je die zo krijgt...!
had ik vorige keer ook en deze keer ook weer.... bierkratten met daarop planken.... harstikke stevig... Heb tegen mn vriend gezegd dat hij iig nog voor december 2 kratten Heineken leeg moet hebben...! Hahaha... heeft hij ook een taak deze zwangerschap
Hier 6 kratten... hahahaha.... maar er zijn mannen zat die een zwangere (dan) een handje wil helpen hoor!