Hallo allemaal, Ik ben zwanger van de 2e nu 7 weken volgens onze berekeningen. Wanneer moet ik nu de vk bellen voor een afspraak? Bij de vorige wisten we het veel later dus hebben we daar nooit over na hoeven denken. Alvast bedankt, the angels
Je kan nu al bellen. De eerste controle en echo is hier tussen de 10 en 12 weken. Als je op tijd belt kun je nog een beetje kiezen op welk tijdstip je wil, dat vind ik altijd wel handig! (lekker vroeg zodat ik niet te lang in de zenuwen hoef te zitten )
Ik heb gebeld na 4 positieve zwangerschap testen. Bij ons mag je de eerste keer tussen de 8 en 9 weken komen.
Ook ik had direct gebeld. Ik was net een week of 4-5 ofzo. Ik ben in mn 8ste week voor de intake geweest. Ze maken idd gewoon een afpraak met je. Dus lekker bellen
Ook ik heb al gebeld. Zonet haha! En heb 30 sept mn eerste echo, ben dan 8w5d. en dan heb ik 2 okt intake gesprek.. ;; Dus gewoon even bellen.
Ik heb gelijk gebeld toen ik een kruisje zag op de test. Heb met 5w en 4d een intake gehad. En met 9w en 2d een 1e echo bij verloskundige. Vandaag toevallig weer een echo (10w)...in het ziekenhuis omdat ik een combitest wil laten uitvoeren. Het was lekker aan het spartelen en aan het zwaaien naar ons! Geweldig!!!