Lucrin en vaginale droogheid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Roseline, 23 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roseline

Roseline Niet meer actief

Ik heb sinds ik lucrin gebruik last van vaginale droogheid en dat zorgt weer voor schimmelinfecties. Ik was benieuwd of iemand weet wat ik kan hiervoor kan gebruiken? Volgens mij diëtiste kan je wel iets bij apotheek halen, maar weet iemand iets wat goed helpt en waar ik dat kan bestellen of halen?

2. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Denk dat je daar t beste mee kan stoppen .. en eventueel met de arts bespreken

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik had dat ook. Gebruikte glijmiddel tijdens het vrijen.

Een schimmelinfectie heb ik daardoor nooit gehad, dat komt vaak sneller door je ondergoed. Ik ben tijdens mn zwangerschap wel helemaal overgegaan op katoenen ondergoed, toen had ik geen gejeuk en gelek meer daar beneden. En daarvoor wel vanaf de eerste icsi injectie.

Wie weet is dat de oplossing?

4. Roseline

Stoppen huh? Ik kan niet zomaar met de lucrin stoppen of heb ik je nu verkeerd begrepen?

5. Roseline

Schimmel is een probleem wat ik al jaren heb daarvoor loop ik ook bij een diëtiste. En ik heb al van alles geprobeerd. Ik ben nu voor al op zoek naar de oplossing voor de vaginale droogheid en wat de schimmel weer aanwakkerd. Bedankt voor je bericht..

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Je kan evt wat halen bij apotheek. Zou dat even overleggen met de gyn wat je het beste kunt nemen. Iets zonder hormonen iig.
    Mss helpt gewoon wat glijmiddel op waterbasis ook wel, dat kun je evt inbrengen met een spuitje of je vingers?

Roseline vindt dit leuk.
  7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik geef je een tip he ;)

Kijk, ik weet niet waar je die schimmel van krijgt, ik ben geen dokter. Dus ik geef je een tip welke bij mij werkte. Je hoeft er niks mee te doen he.

Je kunt ook vragen om decapeptyl ipv lucrin. Zelfde werking alleen een ander medicijn, wie weet werkt die beter.

8. Roseline

Meid, ik denk dat je me niet helemaal heb begrepen. Ik heb jouw tip en alle andere al eens geprobeerd en niets heeft daarin echt verbetering gegeven. Uiteindelijk is het door mijn dieet beter geworden, maar komt het hier weer door terug. Ik ben dus zoek naar iets tegen de vaginale droog wat dat maakt de slijmvliezen weer van slag. Ik waardeer je tip, maar is helaas niet de oplossing. Sorry als ik het verkeerde heb uitlegt.

Deel Deze Pagina