slijmprop

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door doedie1991, 13 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doedie1991

doedie1991 Bekend lid

28 mei 2014
    660
    0
    16
    Even een vraagje kan namelijk zo snel t antwoord niet vinden.

Rond 1 uur vanmiddag ging ik na de wc ( beruchte plonswc) en toen zag ik roodachtig weefsel in de wc drijven .. Hier heb ze een kleine douche om je schoon te maken dus ook niks kunnen zien op een papiertje. Ik dacht ah eindelijk me slijmprop maar zou dat t kunnen zijn? Was echt zeg maar helder rood stug weefsel.. Daarna voorzichtig met me vinger gekeken in me vagina ( klinkt vies was maar klein stukje) om te kijken of er wat zat maar helemaal niks.. Wat denken jyllie? Ook cerder geen spoor bloed gevonden.

Liefs doedie

2. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Kan zijn dat het met stukjes naar buiten komt, sommige vrouwen hebben nooit hun slijmprop opgemerkt!
    Ik verloor de mijne op een woensdag leek net een naaktslak met slijm en bloed ( sorry voor de details) en zaterdags begon mijn bevalling.
    Zou niet teveel met je vingers naar binnen gaan nu want als dat hem wel was heb je kans op infectie gevaar dacht ik!
    Suc6 met de laatste loodjes

3. doedie1991

doedie1991 Bekend lid

28 mei 2014
    660
    0
    16
    Oh als een naaktslak hihi dat was t niet:D dank je voor de tip zal niet meer naar binnen gaan. Alleen aan t einde van de zwangerschap is t een beetje als t begin he kijken naar allr kwaaltjes om te zien of er aanstalte is tot een bevalling haha en toen der tijd zwangerschap.:)

4. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    infectiegevaar is volgens mij alleen bij gebroken vliezen.

5. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Kan goed een stukje van de slijmprop zijn.
    Ik had ook dat ik elke keer stukjes verloor de dagen voor de bevalling.
    Uiteindelijk kwam de echte grote slijmprop pas toen ik echt ging persen.

6. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Ik heb bij alle 3 geen slijmprop gezien inderdaad!

7. oumnouafel

oumnouafel Actief lid

24 okt 2014
    328
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik alleen bij me 1e en 3e bij de eerste verloor ik stukjes,na het strippen was al over de 41 weken slijm met bloed erdoor in etapes

Bij de derde vanzelf met precies 40 weken verloor die middag slijm zonder bloed en ben die avond bevallen

Het zegt dus niks mis ch ien kan je aan,je vk vragen om te kijken of je al,ontsluiting hebt

Bij me 2 e had ik 4 cm zonder weeeen toen heeft ze vliezen gebroken en 3 uurtjes later ben ik bevallen liep ook overtijd 41 en 3 dagen

Succes

8. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Klinkt wel als de slijmprop ja. Ik 'verloor' hem rond week 36..... pas met 39+6 begon de bevalling:)

9. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Ik verloor hem pas met 2 uurtjes voor de bevalling toen ik al 5 cm ontsluiting had.

10. DanielleJ

DanielleJ Actief lid

2 jan 2014
    114
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Vlaardingen
    Bij mijn eerste niet opgemerkt en bij deze is het nog afwachten...

Deel Deze Pagina