Ik wil graag mijn verhaal kwijt vorige jaar april/mei gestopt met de pil vanaf juni zijn we begonnen met zwanger proberen te worden paar maanden terug doorverwezen naar het ziekenhuis over testen doen en onderzoeken liet het op me af afkomen (meer kan je ook niet doen) gisteren gesprek gehad. alles is goed zowel bij mij als bij mijn man. vorige week vrijdag hsg onderzoek gehad. ze heeft gezegd dat we nu tot 6 maanden tot een jaar weer moeten proberen omdat de slaagkans hoog is.. ene kant fijn dat er niks is en alles bij ons beide goed is andere kant ook balen omdat ik het idee dat de kans niet veel groter is omdat we al jaar bezig zijn toch wil ik er graag positief instaan omdat het fijn zou zijn dat het gewoon op de natuurlijke gebeurd en je hoort wel meer verhalen die na 1 jaar proberen gewoon zwanger worden de tips over loslaten ja dat probeer ik al maanden en voor mijn doen laat ik het ook wat meer los en alle tips zijn welkom
Ik was pas na 15 maanden zwanger. Onderzoeken gaven ook aan dat niks mis was en t gewoon moest kunnen. En loslaten... dat heeft er niks mee te maken. Sperma zwemt niet de verkeerde kant uit omdat jij hoopt zwanger te worden. Zwanger worden hangt af van verschillende dingen en geluk is daar 1 van.
Het loslaten en er teveel aan denken is kolder. Het kan idd dat je door stress niet zwanger wordt, alleen dan heb je zòveel stress dat je ook al behoorlijk wat verdere lichamelijke en geestelijke klachten hebt. Tijdens mijn icsi periodes wou ik niks anders dan zwanger worden, ik liep er de hele dag mee rond; injecties zetten, echos plannen, ziekenhuis bezoeken, bloedprikken, puncties, terugplaatsingen. Ik dacht aan niks anders dan een kind. En juist toen werd ik eindelijk zwanger Dus laat dat gaan. Echt wie ooit die kolder de wereld in gebracht heeft. Maak het leuk in bed en ik.hoop dat het gauw lukt!
Hier ook alle standaard onderzoeken gehad. Alles zag er goed uit. Zaad van man was voldoende. Niet echt super maar ook niet slecht. We werden ook naar huis gestuurd. Zoals verwacht. En zie mijn banner. Na 13 maanden mocht het eindelijk raak zijn. Hopelijk mag het bij jou ook snel lukken. Hoop iig niet opgeven.
Hey meid, Wij zijn ongeveer even lang bezig zie ik! Frustrerend hè, als het steeds maar niet lukt! Wij staan nu op het punt om alle onderzoeken in te gaan. Ik vind het erg spannend allemaal. Fijn dat het bij jullie allemaal goed is! Al kan ik me ook goed voorstellen dat het niet helemaal fijn voelt dat er niets wordt gedaan. Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!! En van dat loslaten.. tsja.. volgens mij word je er niet sneller zwanger van, maar gaat de tijd voor je gevoel wat sneller. Ten minste.. dat is mijn ervaring. Als ik er veel mee bezig ben dan lijkt de tijd echt super traag te gaan en als ik het loslaat dan vliegt de tijd. (Niet dat ik heel goed ben in dat loslaten hoor ) Succes!!
Hier ook al een tijdje bezig ... Vorig jaar april vmk gehad en sindsdien zijn we er echt voor gegaan. Het wil alleen niet lukken. Wel al onderzoeken gehad , mijn eisprong was goed , ml zijn zaad was gelukkig goed. Maar kreeg wel te horen dat ik chlamydia had , schrok me kapot !! Gelijk aan de antibiotica , en een hsg onderzoek gehad. Eileiders waren gelukkig open, alleen denken ze een kleine poliep in m’n baarmoeder gezien te hebben en verklevingen rond m’n eierstokken. Hier moet ik aan geopereerd worden, zodat ze het weg kunnen halen. Ik hoop dat dit hetgeen was , waardoor het al die tijd niet wilt lukken. Anders moeten wij ook gewoon nog een half jaar/ tot een jaar zelf proberen. Frustrerend is het hè ... Sinds afgelopen maand heb ik het voor het eerst een beetje kunnen laten rusten ( ook omdat we het rond de eisprong niet gezellig hebben gemaakt) , en hoop dat ik dit zo ga volhouden. Want wat heb ik me de afgelopen maanden gek gemaakt zeg, telkens een week voor NOD al testen en turen tot ik een licht streepje zie. Om gek van te worden. Er zit helaas geen knop op die we uit kunnen zetten. Ik wil jou wel heel veel succes wensen en hopen dat je snel een mooie en gezonde babe mag hebben
gefeliciteerd weet ook wel dat het zo is dat het niks te maken heeft met loslaten wil het meer zodat ik me niet zo snel de stress injaag. gefeliciteerd ben allang blij dat ik het op de natuurlijke manier kan nu hopen dat het lukt ik zei gisteren tegen me man of het nu deze maand of over 3 maanden lukt zolang het lukt zijn we blij succes met alle onderzoeken laat het op je afkomen dan komt alles goed ja daarom wil niet elke dag elke keer eraan denken gewoon voor mezelf is dat wel fijn succes met de operatie. dankjewel