4 weken terug ben ik bevallen van een hele mooie zoon. Helaas ben ik na de bevalling zo'n 3 liter bloed verloren en ben nog onder narcose geweest. Op zich heb ik daarna niet zo heel veel meer gevloeit. Vorige week leek het ineens minder te worden en verloor ik alleen nog wat bruin. Sinds eergisteren heb ik ineens dat ik weer helderrood bloed verlies en dit is bijna evenveel als de zwaarste dag van een menstruatie. Ook verlies ik heel veel stolsels.. Nou vroeg ik me af...vind het eigenlijk wel heel sterk. Zou dit al de eerste menstruatie kunnen zijn? Ik geef geen borstvoeding en voor dat ik zwanger werd, had ik al een hele onregelmatige cyclus. Maarja als ik dit zo zie staan, vind ik 4 weken wel erg vroeg..... Zijn er meer meiden die ineens na een tijd weer heel veel gingen vloeien? Of moet ik me zorgen maken?
ik ging volgens mij ergens in de 5e week weer meer vloeien. dat was mijn menstruatie. het zou best kunnen, je lichaam bepaalt zelf wanneer die het weer opvat, bij de een is het al snel en bij de ander duurt het langer. ik zou het even afkijken, kijken of het net zo lang duurt als je normale menstruatie.
Bij mij stopte het een paar dagen of idd een beetje bruin verlies en daarna kwam het weer terug. Dit kan komen omdat je weer meer actiever word of je zorgen maakt, heb in totaal bijna 6 weken gevloeid