Speelhuisje dreumes 16 maanden?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door KimK, 16 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KimK

KimK Niet meer actief

Dag dames,

We gaan de tuin opnieuw inrichten. Mijn zoon is 16 maanden en een flinke druktemaker! We zijn nu aan het denken aan een leuk speelhuisje met een glijbaan en eventueel een soort klimding. Maar wat is leuk voor die leeftijd??? Iemand tips? :D

2. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.934
    3.945
    113
    Vrij weinig... Het blijft link zodra je met iets met een trap begint.
    Ons dochtertje is bijna twee, we hebben een speelhuisje met verdieping en een glijbaan. Ze mag alleen onder begeleiding het (open) trapje op en van de glijbaan, of we tillen haar er op.
    Met een jaar of 3, 4 kan er veel meer, maar dan heb je er ook meteen heel lang plezier van.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier een speelhuisje in de tuin, zonder glijbaantje of iets dergelijks. Mijn zus heeft daarnaast ook nog een glijbaantje, maar dan dus echt zo'n peuterding, 2-3 treetjes en heel laag. Dat is echt wel een succes met die kleintjes.
    Het speelhuisje is hier erg geliefd ook bij Caitlyn al. Uit de raampjes kijken, binnen op een bankje zitten wat we erin gezet hebben, van buiten naar binnen kijken als ze mij binnen geposteerd heeft.... Ze doet er nog weinig mee qua fantasiespel, maar toch is het een enorme hit :D

4. raspberry

Zal eens kijken of ik morgen even een foto kan maken trouwens, dan heb je een idee hoe het eruit ziet :)

5. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
  6. raspberry

Die dingen die jij linkt, Ster, vind ik totaal niet geschikt voor rond de anderhalf: veel te moeilijk om op te klimmen. Ze hebben dan echt nog iets nodig met hele brede treden, meer soort van kleine plateau's, om echt ergens op te klimmen.

7. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.362
    113
    Vrouw
    wij hadden hetzelfde dilemma.. de tuin is nu helemaal kaal, meisje wordt over ruim een week pas 1 jaar. we hebben toch besloten er vast een huisje in te gaan zetten.. zonder trapjes, maar met veranda. we hebben de Jesse van Axi nu als bouwpakket klaar staan.. ze zal er deze zomer nog niet echt in spelen, maar wij hebben in elk geval een opbergplek voor haar buitenspeelgoed :D

8. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
  9. KimK

KimK Niet meer actief

Dank voor de reacties! Shakes dat huisje van jou ziet er echt enorm leuk uit, vooral omdat zoonlief nog niet altijd al te happig op lopen en hij daar ook zo'n kruipding bij heeft! Leuk! Deze is denk ik het meest geschikt voor onze zoon, voor nu! Straks wil ik een houten huisje maar dat wordt denk ik pas over 2 jaar echt leuk voor hem! Vraagje: heb je hem ook op deze site besteld???

10. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ja binnen enkele jaren willen we ook een groter houten toestel, maar hier is ze duidelijk nog wel even zoet mee. Wij hebben voor deze gekozen omdat dochter geen fan is van stilzitten, en een gewoon huisje haar dus niet boeit :) Schuifaf vindt ze daarentegen geweldig, en ook die kruiptunnel wordt volop gebruikt.

Wij hebben bij Fun gekocht ja. Dat is een speelgoedwinkel, en het was de goedkoopste voor dit huisje. Maar ik weet niet of ze leveren in NL?

11. Leonike

Leonike Bekend lid

21 nov 2011
    521
    2
    18
  12. KimK

KimK Niet meer actief

We hebben het plastic huisje funtivity besteld! Voor nu leek ons dat het beste. We kopen als de kids wat ouder zijn een houten speelhuisje met touwen, klimstenen etc., maar dat heeft nu nog geen nut.

Deel Deze Pagina