Ik was wel benieuwd: heb je nesteldrang gehad? Hoe lang duurde dat? En hoelang daarna ben je bevallen? Ik heb een aantal dagen echte een poetsverslaving gehad. Hoe lang zou het nu nog duren? Wat zijn jullie ervaringen?
Eh,toch al zeker 20 weken erna. Ik heb al maanden enorme nesteldrang. Wordt nu iets minder. Bij Ties nooit gehad.
Geen echte nesteldrang gehad. Wel manlief achter de vodden aan gezeten dat hij een paar weken voor de uitgerekende datum het klussen op de babykamer moest afhebben, ging er van uit dat nr 2 ook over tijd ging (wat ze ook netjes deed)
Ow, oke. Ik had het echt maar 2 dagen. Het is nu al weer terug naar het 'normale' niveau. Ik ben van mezelf al wel een schoonmaakfreak. Maar die twee dagen was het echt extreem. Ik ging zelfs pijpleidingen lopen poetsen, die niemand verder ziet overigens. Dus vandaar vroeg ik het me af.
ik heb totaal geen nesteldrang gehad. Normaal ben ik een enorme miep-poets maar voor mijn bevalling was ik luier dan lui
Heb wel nesteldrang gehad maar dat is allang over, en ben nog niet bevallen. Vriendlief begint nu wel nesteldrang te krijgen, misschien is dat een voorteken?
haha, ja misschien wel. Ik heb nu juist het tegenovergestelde: de badkamer mag wel een poetsbeurt gebruiken, maar ik krijg mezelf niet vooruit gebrand!
30 wekenvoor de bevalling was elke week dingen halen heel poetserig. Maar de laatste 1a2 weken voor de bevalling kwam daar wel de klat erin pffff warm weer dikke buik = slechte poets combi
Ik kreeg pas in de week van mijn bevalling nesteldrang (dacht serieus datv het aan mij voorbij zou gaan) . Op woensdag had ie zijn hoogtepunt, toen heb ik zelfs de diepvries nog helemaals choongemaakt en gereorganiseerd. Op vrijdag ben ik bevallen.
Ook dat is bij iedereen anders dus. Je kan ook bijna nergens aan afleiden of je bijna gaat bevallen he? En we willen het zo graag weten. Als ik nou alleen de datum zeker wist, dat zou toch al fijn zijn!