Doen oefenweeen/ voorweeen pijn?

Discussion in 'De bevalling' started by AnneLiesje, Jan 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

Dec 4, 2006
    3,241
    0
    0
    Ik heb sinds vorige week vrijdag regelmatig last van oefenweeen voor mijn gevoel, vooral 's avonds.
    Vanochtend wat roze afscheiding en sinds vanavond een beetje bloedverlies, ook vanaf een uur of 7 weer oefenweeen maar deze doen wel een beetje pijn, na het douchen werd het niet minder.

Nu heb ik om ongeveer 10 minuten weeen (denk ik?) zullen dit nog oefenweeen zijn of zal het echte werk begonnen zijn? Heb wel het idee dat ze steeds pijnlijker worden, maar hoef ze nog niet weg te puffen ofzo.

2. Miran34

Miran34 Actief lid

Jun 13, 2007
    430
    0
    0
    Enschede
    Hoi hoi,

Als ze na het douchen erger zijn geworden dan denk ik echt dat het begonnen is. Het hoeft niet meteen heel heftig te zijn het kan zich ook langzaam opbouwen, eerst weeen om de 10 minuten (die zijn nog lekker op te vangen) en naarmate de tijd verstrijkt zulllen ze heviger worden. Bloedverlies? denk dat dat je slijmprop was. Als het doorzet... Succes en sterkte... weet waarvoor je het moet doorstaan.. binnen korte tijd zul je je baby in de armen hebben. Hou die gedachten in je hoofd!

Knuffel

3. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

Dec 4, 2006
    3,241
    0
    0
    Die 10 minuten klopt zo ongeveer wel, ik hou het nu al even bij en zit zo tussen de 7 en 10 minuten.

Bedankt voor je reactie!

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Ow Anneliesje wat spannend!
    Sterkte en succes meis!

5. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    1,156
    0
    0
    spannend meis succes

ik had ook al weken oefenweeen en toen het echt was begonnen had ik het ook niet door hihih

6. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    2,564
    0
    0
    Den haag
    Spannend ! Zet 'm op !

-xxx-

7. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

Dec 4, 2006
    3,241
    0
    0
    Het zijn dus echte weeen, ontsluiting schiet alleen niet op. In 3 uur tijd een krappe cm. Ben net getript en heb het idee dat ze heftiger worden.
    Om 6uur breekt de vk de vliezen mocht dat nog nodig zijn!

8. KatSas

KatSas Bekend lid

pfff spannend zeg!

9. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

Apr 10, 2007
    1,778
    1
    0
    Nou Anneliesje, we weten inmiddels dat het doorgezet heeft! Ook hier nogmaals gefeliciteerd met jullie dochter!

10. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    2,564
    0
    0
    Den haag
    Echt !
    Wat leuk :D Gefeliciteerd ;)

-x-

Share This Page