Hi Dames, Vandaag klein slijmpropje verloren.. ben vandaag 37,4 weken. Heeft dat bij jullie wat betekend qua begin van de bevalling? Thanks!!
dat hoef niet perse bij de oudste 10 jaar geleden verloor ik met 35 weken de complete slijmprop en had ik inderdaad wel flinke weeen maar dat heeft toen niet doorgezet , uiteindelijk werd mijn zoon met 41 weken geboren zat dus 6 weken voor de kat met n korte achternaam thuis te wachten
Helaas betekent dit niet automatisch dat de bevalling heel snel begint. Kan ook best nog een paar weken duren. Maar spannend is t sowieso als je voorbij de 37 weken bent kan dan toch elk moment beginnen.
Het betekent vaak wel dat er al 'iets' in gang is gezet. Je baarmoedermond is waarschijnlijk al wel een beetje aan het verweken. Wanneer het doorzet is niet te voorspellen, wel spannend!
Nee bij alle 2 niet, pas de slijmprop gezien toen ik heftige weeën kreeg en mijn vliezen waren gebroken.
Zegt helaas niks, bij mijn eerste met 36 weken de slijmprop verloren maar deze groeit opnieuw aan, ben toen bevallen met 39,4.
Bij mijn eerste de slijmprop verloren toen de weeën ook echt begonnen, bij de andere 2 al weken van tevoren. Nu bij de laatste bleef ik ook slijm verliezen heel erg vies. Maar een slijmprop vult zichzelf dus weer aan. Met 36 weken was ik de volledige slijmprop kwijt daarna tot 39,3 w dikke klodders slijm met of zonder bloed blijven verliezen en toen mn vliezen werden gebroken kwam er nog een heleboel slijm mee
Hier slijmprop verloren en binnen een uur de weeën, oké uur of 13 later geboren 39.6 dus precies op 40 weken bevallen
Ben 's nachts de slijmprop in delen beginnen te verliezen, de avond erop kreeg ik weeën en die ochtend is ze geboren
Ik verloor mijn slijmprop bij 33 weken. De verloskundige vertelde dat dit niets hoeft te zeggen over de bevalling en dat het lichaam gewoon weer een 'nieuwe' aanmaakt.