thuis bevallen van 2e

Discussie in 'De bevalling' gestart door Hope87, 19 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope87

Hope87 Bekend lid

7 apr 2012
    910
    2
    16
    Hallo hoe is jullie thuis bevalling geweest van de tweede?

mijn nicht wil erg graag thuis bevallen van de tweede en ze is een beetje digibeet dus ik stel even via het forum de vraag voor haar.

is het echt positief thuis bevallen? of zijn er meer nadelen aan dan voordelen? en zijn er nog super tips voor haar? :) (haar eerste was er erg vlot 6,5uur totaal)

zelf kan ik die vraag niet beantwoorden want ik was bevallen in het ziekenhuis ;)

2. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Er zijn nadelen en voordelen. Maar als zij graag thuis wilt bevallen nav haar eerste bevalling, dan zeg ik: gewoon doen. En niet af laten hangen van "onbekenden" op een forum. Of gewoon lekker van het moment zelf af laten hangen.... voelt en gaat alles goed, blijft ze thuis, voelt het toch niet goed/ wil ze pijnbestrijding/ is er iets met de kleine, dan dus zkh...

3. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Mijn eerste bevalling was in het ziekenhuis, en de tweede thuis.
    Ik vond het heerlijk om thuis te bevallen!
    Niet met weeën en/of hechtingen in de auto. Na de bevalling lekker onder je eigen douche en dan in je schone bed.

Persoonlijk vind ik het echt een aanrader.

4. ladytwister

ladytwister Bekend lid

29 jan 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    Mijn eerste was in het ziekenhuis en de 2de thuis wat ik heerlijk vond alles om me heen hebben wat eigen is en idd lekker onder mijn eigen douche in mijn eigen bedje nu bij de derde ga ik weer voor een thuisbevalling omdat het me heel goed bevallen is !

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik wilde bij de 2de graag thuis bevallen..had ook alles klaar.
    Helaas werd ik ingeleid omdat de kleine meid niet wilde komen.
    Ik had zoveel vruchtwater dat de gynaecoloog zich kon omkleden na de bevalling!!;)

Ik zou nu graag thuis willen bevallen maar....ik heb nu weer veel vruchtwater en aangezien ik het ook "hemels" vond om thuis te kom in een fris huis gaan we nu toch weer voor een ziekenhuisbevalling.

6. Hope87

Hope87 Bekend lid

7 apr 2012
    910
    2
    16
    Bedabkt zal de antwoorden aan haar door bellen!

Deel Deze Pagina