Ik ben in het ziekenhuis bevallen omdat de kleine meid 4 weken te vroeg was. Ik wist niet dat ik aan het bevallen was en had al 7 cm ontsluiting. Ik heb aangetrokken wat nog over de stoel hing (had niet veel meer te kiezen). Fototoestel nog even gepakt en weg wezen. In het ziekenhuis geen tijd meer gehad om me om te kleden dus ben in mijn "zondagse" kleding bevallen . Ik had zelfs een bh aan (voedings-bh) . Ik had in mijn koffer een zeer ruime legging met een jurkje en makkelijk schoenen. Ik ben uiteindelijk in mijn eigen kleren (week later) weer naar huis gegaan.
ik had een joggingsbroek aan heen en terrugweg tijdens de bevalling had ik het zo warm ,ik had mn tshirt uitgedaan en had aleen mn bh aan en sokken ihhih na de bevalling had ik piama aan tot aan mn knieen en met lange mouwen. nu beval ik thuis en trek ik gewoon een oud tshirt aan en daarna een piama van betty boop haha die had ik nieuw gehaald,gewoon een shirt met mouwen en een losse broek is dat. heb ook heeerlijk warme sokken gehaald bij de wibra van die warme sokken...en hele grote zwarte onderbroeken hhaha int ziekenhuis is het vaak zoooo warm ...dus vandaar dat ik aleen bh aanhad