Wond van knip weer open...

Discussie in 'De bevalling' gestart door Garfield, 16 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Garfield

Garfield Lid

5 apr 2007
    14
    0
    0
    Hallo,

Ik heb deze vraag ook bij "vraag aan de verloskundige" gesteld, maar misschien kan iemand anders hier me ook al wel wat tips geven. Ik hoop dat ik een vraag bij 2 onderwerpen mag zetten...

Ik ben 4 weken geleden bevallen en ben ingeknipt. Het leek goed te genezen, maar vorige week kreeg ik ineens weer meer pijn en het bleek dat de hechtingen (op 1 draadje na) opgelost zijn, maar dat de knip weer openstaat. Het is (nog) niet ontstoken en de huisarts zei dat het vanzelf dicht moet groeien. Ik moet helemaal niets doen, ook niet ontsmetten ofzo (terwijl mij dat best logisch lijkt met een open wond).

Ik maak me er erge zorgen over. Is dit inderdaad de normale gang van zaken? Komt dit weer vanzelf goed en heb ik niet veel kans op een ontsteking? En hoe lang zal het duren voor het genezen is? Is er iets dat ik er zelf nog aan kan doen? Als ik lig, heb ik de minste pijn. Is het dan verstandig om vaak te gaan liggen. Ik heb het idee dat als ik beweeg of zit dat het dan allemaal trekt, dus lijkt mij dat het minder goed kan genezen of is dat niet zo? Is het verstandig om de verloskundige hierover te bellen (mijn nacontrole is pas over 3,5 week).

Ik heb nu het idee dat het nooit meer goed zal komen en ik hoop dat iemand me kan helpen of gerust kan stellen..

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Het is tegen de regels om dubbel te posten.
    Dus helaas zal ik dit op slot moeten zetten.

groetjes

Deel Deze Pagina