Hoi allemaal, Even weer een vraag. We zijn van plan om een tinkerbel of ferry's muurschildering te laten maken op ons dochtertje haar kamer. Nu heb ik al wat voorbeelden gezien en ook eentje met een heel licht roze achtergrond. De muur zelf is dan dus heel licht roze en daar komt de muurschildering overheen. Dit vonden we erg mooi. Maar nu onze vraag. Zouden we alleen de muur van de muurschildering heel licht roze doen of heel haar kamer? Volgens die vrouw die de muurschildering doet kon helemaal roze ook. Maar zou het dan niet te druk over komen? Of juist 1 muur heel licht roze en dan nog een andere kleur erbij? Wat zouden jullie doen?
Ik denk niet dat het te druk wordt als je alle muren heel lichtroze verft. Maar ik zou er zelf voor kiezen om de muur met muurschildering centraal te laten staan. Dus alleen die muur dus lichtroze maken.
Hey meid, wat leuk een muurschildering! Ik zou de ene muur met schildering een andere kleur maken dan de rest, dan springt de tekening eruit Bijv hardrose en de rest van de muren lichtroze of wit?