De eerste kou komt eraan door Frans Schrader SOEST - Het wordt snel kouder. Na de mooie start van de week gaat het in het weekeinde zelfs in de nacht en vroege ochtend licht vriezen! Het gebeurt allemaal na een frontpassage op vrijdag. Zaterdag klaart het langzaam op maar in de nacht naar zondag is in het binnenland lichte vorst te verwachten tot enkele graden onder nul, de eerste echte vorst van de aanstaande winter. Gaandeweg het weekeinde zakt de temperatuur tijdelijk verder. In de nacht naar maandag vriest het niet alleen aan de grond maar ook op waarnemingshoogte eveneens. Overdag houdt het met amper 10 graden ook niet meer over. Volgende week wordt het zachter en wisselvalliger.
Oeh! Ik heb nog een nieuwe winterjas nodig! Dat wordt shoppen! Hoop dat het over 2 weken niet te koud is om met de kleine op stap te gaan.
Gelukkig staan mijn Uggs al klaar. Maar dit is toch een grapje Iedereen zegt dat als je zwanger bent je het sneller warm hebt? Nou ik merk er niets van Help mij de winter door! hahahah
Ik vind het helemaal niet erg hoor Vind het wel lekker, warme trui aan, plaid op de bank... lekker knus binnen als het buiten koud is En buiten idd lekker weer de winterjas aan.... hoop alleen dat ie nog een tijdje past ivm m'n buik!
Denk dat je daarvoor eerst wat meer vocht moet verzamelen en dikker moet worden He bah... Dan moet ik mijn bouwvakkertjes maar een schop onder hun hol geven dat ze de leidingen de grond in gaan doen vandaag en morgen! Anders kan het straks niet meer.
Lekker die kou, kan je were lekker de dikke trui aan. Maar sneeuw hoef ik echt niet, ben er nog steeds klaar mee na afgelopen winter.
Hier ook al van de week. Vind het heerlijk, de periode die we nu ingaan. Al vind ik het voor vorst en sneeuw nog niets te veel van het goede. We gaan de goede kant op. Hoop op weer net zo'n winter als het afgelopen jaar.
Idd zolang het maar niet regent daar heb ik echt een hekel aan!! Kou vind ik niet zo heel erg, hou r niet van maar daar kan je je nog een beetje op kleden.
Laat maar komen die winter, ik ben er helemaal klaar voor! Heb afgelopen winter de kou gemist tijdens onze wereldreis van 5 maand, dus ik heb echt zin in de winter, kou, sneeuw en ijs! Groetjes Selma
precies, kou en vorst en dan een zonnetje.... heerlijk... en gezond! beter als die vieze warme benauwde klotehitte:x